//

Kan batterij Iphone vervangen worden zonder beschadigen behuizing?

Kan batterij Iphone vervangen worden zonder beschadigen behuizing? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De batterij van mijn Iphone S6 Plus begint wat minder te presteren. Nu vraag ik me af of de batterij in de Apple store echt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-07-17, 16:26
Janine Stmd Janine Stmd is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 30
Standaard Kan batterij Iphone vervangen worden zonder beschadigen behuizing?

De batterij van mijn Iphone S6 Plus begint wat minder te presteren. Nu vraag ik me af of de batterij in de Apple store echt zonder enkele beschadiging aan de behuizing vervangen kan worden. Ik ben heel zuinig op mijn apparaten, ze zien er uit als nieuw en dat wil ik vooral zo houden! Ik zou me vreselijk storen aan pitjes of krasjes. Ik weet dat het een gebruiksvoorwerp is, is nu eenmaal een tic van me😉 Als het niet zonder beschadigen lukt, wacht ik nog even en koop ik in het najaar een nieuwe. Iemand ervaring mee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vervangen batterij iPhone 4S iKnidreeg iPhone accessoires en onderdelen 1 26-11-14 09:42
Wil de behuizing van mijn Iphone 5 vervangen, tips? gunaii iPhone algemeen 12 04-07-13 09:30
Iphone behuizing vervangen Fulmaster iPhone accessoires en onderdelen 1 09-05-11 12:01
Iphone 3G batterij vervangen bluecola iPhone algemeen 5 30-12-10 21:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:49.