//

Iphone waterschade vragen

Iphone waterschade vragen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen allemaal, Mijn laatste redmiddel, aangezien ze mij in de winkel niet konden helpen. Daarom vraag ik nu jullie hulp misschien weet iemand de antwoorden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-07-17, 09:16
HannekeB HannekeB is offline
• iOS 1.0.1
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2017
Berichten: 1
Unhappy Iphone waterschade vragen

Goedemorgen allemaal,

Mijn laatste redmiddel, aangezien ze mij in de winkel niet konden helpen. Daarom vraag ik nu jullie hulp misschien weet iemand de antwoorden of heeft hij/zij dit zelfde meegemaakt.

Vraag 1: Mijn telefoon is kapot gegaan vanwege waterschade, baal er enorm van alles geprobeerd maar helaas... nu is mijn vraag als volgt.
Ik heb van mijn oude telefoon ongeveer een jaar geleden een back up gemaakt op iTunes, maar ook van een paar onderdelen een back up in Icloud (Dom want ik ben nu bijv alle agenda items kwijt omdat ik deze niet heb laten back-uppen door Icoud....) nu is mijn vraag, ik verwacht aankomend weekend een andere telefoon te hebben, kan ik nu eerst de oude back up van ITunes terugzetten en daarna de laatste en nieuwere Icloud reserve kopie? zorgt dit er dan voor dat ik zo vele mogelijk items weer terug krijg?

Vraag 2: Zoals ik al schreef ik heb destijds niet alles aangevinkt in Icloud om te back-uppen, deze kan ik nu nergens meer terug krijgen...? (agenda items, apps, whats app geschiedenis?)

Vraag 3: Ik verwacht eind deze week een nieuwe telefoon te kunnen aanschaffen, is het een optie om bijv een IPhone 6 32 GB te kopen en dan een grotere Icloud opslag erbij te nemen ipv een intern groter geheugen? Wat hebben jullie, wat raden jullie aan? Of toch voor een IPhone 6S gaan...? Lastig aangezien ik deze zelf wil kopen ipv meenemen in mijn abonnement (dus duurder zal worden als ik voor de 6S wil gaan) Wat zouden de grote voordelen zijn op de gewone 6?

Alvast bedankt voor het lezen en wellicht willen en kunnen jullie mij antwoorden geven.

Groeten HannekeB
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-07-17, 09:34
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HannekeB Bekijk bericht
Vraag 3: Ik verwacht eind deze week een nieuwe telefoon te kunnen aanschaffen, is het een optie om bijv een IPhone 6 32 GB te kopen en dan een grotere Icloud opslag erbij te nemen ipv een intern groter geheugen?
iCloud opslagcapaciteit is in ieder geval geen uitbreiding van het intern opslaggeheugen van een iPhone.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone waterschade? Jimmy123 iPhone algemeen 1 22-06-15 18:52
Iphone 4s waterschade Marjolijn94 iPhone algemeen 5 11-03-15 16:03
iPhone 5 - waterschade chadeg iPhone algemeen 1 10-12-14 10:08
Waterschade iPhone 4S, wat nu? Enschede053 iPhone algemeen 4 17-01-13 00:32
iPhone 3G waterschade dannyhtek iPhone algemeen 3 16-06-10 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:07.