Feedbackassistent blijft na reset discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal! Ik heb net IOS11 public beta verwijderd van mijn iPhone en IOS 10.3.3 er weer opgezet (hoe het allemaal moest van de Apple ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Feedbackassistent blijft na reset
Hoi allemaal!
Ik heb net IOS11 public beta verwijderd van mijn iPhone en IOS 10.3.3 er weer opgezet (hoe het allemaal moest van de Apple Support pagina). Maar nu blijkt dat mijn feedback assistent er nog op staat! Ik kan ook mijn profielen niet vinden in mijn instellingen app! Iemand een idee? Ik heb 'm nog een keer gereset en hersteld maar dat werkt niet.. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iOS 10.3.3 is ook een Beta (met een feedback assistant).
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
beta profiel, feedback program |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4s blijft hangen na reset | suuske71 | iPhone algemeen | 2 | 22-11-15 23:22 |
iphone blijft rebooten na hard reset | Basoflion | iPhone algemeen | 13 | 10-01-12 03:16 |
iphone blijft hangen na reset | Candle | iPhone algemeen | 1 | 28-07-10 18:54 |
Iphone blijft hangen tijdens de reset. | rachelbrugs | Archief | 1 | 23-02-10 19:41 |
iPhone: Iphone 2g blijft rebooten na reset | Quintin | Jailbreak | 5 | 13-11-09 08:44 |
|
|