//

iPhone 5 verbind niet meer met WiFi.

iPhone 5 verbind niet meer met WiFi. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, mijn iPhone 5 wilt niet meer verbinden met de WiFi sinds een week. Ik heb alles geprobeerd namelijk: router opnieuw opstarten, WiFi vergeten, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-07-17, 19:31
evabellax evabellax is offline
• iOS 10.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2017
Berichten: 7
Standaard iPhone 5 verbind niet meer met Wi-Fi.

Hallo iedereen,
mijn iPhone 5 wilt niet meer verbinden met de Wi-Fi sinds een week. Ik heb alles geprobeerd namelijk: router opnieuw opstarten, Wi-Fi vergeten, telefoon opnieuw opstarten, contact opgenomen met ICT. Wanneer ik mijn telefoon wil verbinden dan geeft hij aan: wachtwoord onjuist terwijl dit het juiste wachtwoord is. Bij iedereen doet de Wi-Fi het behalve bij mij. Het gaat om een accesspoint. Kortom we hebben echt ALLES geprobeerd maar niks werkt. Kan iemand mij helpen?
Mvg,
Eva.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verbind niet op Free Wi-Fi Hotspots kwalletje87 iPhone algemeen 2 07-07-17 22:18
Iphone 5c verbind niet met bepaald Wi-Fi LucaToni Wi-Fi 7 27-08-15 21:22
Wi-Fi verbind niet meer op iPhone 5 (iOS 8.0.2) MBoxma Wi-Fi 9 09-10-14 13:41
ATV2 verbind niet met Wi-Fi?! berry Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 9 13-12-12 14:17
iPad verbind niet met Wi-Fi terwijl laptop en iPhone verbonden zijn mbonly iPad algemeen 2 29-09-12 19:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:21.