//

Accu Iphone 6

Accu Iphone 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo leden mijn iphone 6 is inmiddels meer dan 2 jaar oud en heeft last van dat de accu sneller leeg gaat. Dus daarom had ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-07-17, 11:02
pascall1985 pascall1985 is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2017
Berichten: 2
Standaard Accu Iphone 6

Hallo leden mijn iphone 6 is inmiddels meer dan 2 jaar oud en heeft last van dat de accu sneller leeg gaat. Dus daarom had ik onlangs mijn accu vervangen. Nieuwe accu erin gaat 2 dagen goed en toen was die ineens maar 3 procent en ging niet meer verder. Dus ik dacht slechte batch en nieuwe accu laten plaatsen. Dit keer bij een bedrijfje in dorp. Oke nu was de accu weer goed dus ik blij en naar huis. Helaas volgende dag iphone ging niet meer aan. En gaf geen respons op de lader. Ik dacht overleden en dat ik hem weg kon gooien. Gelukkig had ik de allereerste orginele accu nog en dacht laat ik proberen deze te plaatsen of die dan nog aan gaat.
En gelukkig dat was het geval. Toen terug gegaan naar bedrijfje en wederom nieuwe accu geplaats maar gaat weer niet aan.

Hoe is dit mogelijk? Alleen de oude allereerste accu slikt die. Maar wil toch graag nieuwe accu ivm snel leeg huidige
Iemand ervaring ermee en idee hoe dit kan. Totaal dus nu 3 keer geprobeerd. Of veel pech of is toch wat anders aan hand
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-07-17, 11:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascall1985 Bekijk bericht
Hoe is dit mogelijk? Alleen de oude allereerste accu slikt die.
iPhones "slikken" alleen maar accu's met het originele APN (Apple Part Number) of eventueel ook met een compatibel APN.
  #3  
Oud 13-07-17, 18:21
pascall1985 pascall1985 is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2017
Berichten: 2
Standaard

Helaas komen de serienummers aan overeen. Dus dat kan het ook niet zijn. Accu's zijn ook van verschillende leveranciers.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Accu iPhone 5c snel leeg, nieuwe accu lost niks op...? sem013 iPhone algemeen 7 25-06-15 16:25
Accu indicatie fout na vervanging accu emmel iPhone algemeen 0 07-03-12 15:08
iPhone: Accu op 100% Onjuiste weergave accu inhoud. conquistadorr Jailbreak 0 22-06-11 18:18
Accu zeer snel leeg, nieuwe accu een optie? Jarno05 iPhone algemeen 3 29-03-11 18:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:21.