//

iPhone 6 in een bootloop

iPhone 6 in een bootloop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen, Me iPhone 6 zit in een bootloop heb al dingen geprobeerd zoals hard resetten en herstellen via iTunes. Het is niet tijdens iets ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-08-17, 02:45
Roberto94 Roberto94 is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2017
Berichten: 2
Standaard iPhone 6 in een bootloop

Hoi iedereen,

Me iPhone 6 zit in een bootloop heb al dingen geprobeerd zoals hard resetten en herstellen via iTunes.
Het is niet tijdens iets specifiek begon maar op een gegeven moment begon de telefoon zich zelf de heletijd te restarten midden tijdens het bellen of appen , hij is nu op het moment gekomen dat het om de 5 minuten doet.
Heb nog wel een paar screenshots gemaakt van analyses die in me telefoon stonden maar heb er 0 verstand van.
Ik denk zelf dat het iets van de hardware is maar hoop dat iemand dit probleem herkent en me kan helpen om dit op te lossen.





Iedergeval alvast bedankt voor jullie tijd =D.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-08-17, 03:46
Qcollective Qcollective is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2017
Berichten: 37
Standaard

Heb je al een herstel via iTunes gedaan zonder het terug zetten van een backup?

Zo ja, dan wordt het tijd voor een reparatie.
  #3  
Oud 03-08-17, 09:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als er geen jailbreak (of jailbreak restanten) op de iPhone staan dan wijst een kernel panic altijd op een hardware probleem. Welke hardware de kernel panics veroorzaakt kan ik op die screen shots niet zien. Van een screen shot kan men geen symbolicate maken.
  #4  
Oud 03-08-17, 11:07
Roberto94 Roberto94 is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2017
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Qcollective Bekijk bericht
Heb je al een herstel via iTunes gedaan zonder het terug zetten van een backup?

Zo ja, dan wordt het tijd voor een reparatie.
Ja ik heb een herstel via iTunes zonder back up al gedaan en waar zou ik het beste terecht kunnen voor deze reparatie veel telefoonwinkels hebben niet verstand van de hardware.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 August 2017 om 10:08 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als er geen jailbreak (of jailbreak restanten) op de iPhone staan dan wijst een kernel panic altijd op een hardware probleem. Welke hardware de kernel panics veroorzaakt kan ik op die screen shots niet zien. Van een screen shot kan men geen symbolicate maken.
Hey bedankt voor de reactie, dus de beste optie is na een telefoonwinkel voor reparatie sturen
  #5  
Oud 03-08-17, 11:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roberto94 Bekijk bericht
J
Hey bedankt voor de reactie, dus de beste optie is na een telefoonwinkel voor reparatie sturen
Hey ik denk niet dat een "telefoonwinkel" in staat is om die kernel panics te analyseren. Ik denk zelfs dat een "telefoonwinkel" er helemaal niets van begrijpt. Die werken meestal met "trial and error".

Het beste neem je contact op met Apple of met een geautoriseerde Apple dealer/service. Succes verder.
  #6  
Oud 03-08-17, 12:41
Qcollective Qcollective is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2017
Berichten: 37
Standaard

Ja, neem even contact op met Apple support en laat je even informeren wat je beste opties zijn. Apple's technische dienst is te bereiken op 0800 0201 581.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 bootloop en error 4013 RickBakker iPhone algemeen 2 06-01-17 17:05
iPhone 6S Plus, bootloop na terugzetten back-up mats0e iPhone algemeen 11 11-10-15 01:49
iPhone 4 bootloop/kapotte batterij en error 2001/2006 njb iPhone algemeen 8 24-03-15 06:32
iPod touch: Bootloop?? dododedodonl Jailbreak 1 19-10-10 16:01
iPhone: na spirit bootloop (blijft opstarten) stefaaaan Jailbreak 4 16-07-10 18:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:46.