//

Herinneringen app stuurt mail

Herinneringen app stuurt mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, mijn vrouw en ik delen in de Herinneringen-app een paar lijsten. Nu is het zo, dat als mijn vrouw een lijst deelt, ze bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-08-17, 15:40
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard Herinneringen app stuurt mail

Hi,

mijn vrouw en ik delen in de Herinneringen-app een paar lijsten. Nu is het zo, dat als mijn vrouw een lijst deelt, ze bij elke toevoeging / wijziging een push bericht (prima) maar ook een e-mailbericht (niet prima) ontvangt.
Ik heb de instellingen van de Herinneringen-app en ook van de Calendar bekeken, maar zie niets geks of ook maar een optie om dat uit- of aan te zetten.
Ook heb ik de instellingen vergeleken met die van mijn toestel: alles staat hetzelfde.

Maar als IK een lijst deel, dan krijg ik er geen mail van (en zij ook niet).

Waar zit deze instelling verstopt?

Edit:

na goed speuren en logisch nadenken (je moet niet de Herinneringen app hebben, maar de Agenda instellingen aanpassen) ben ik erachter:

Als je inlogt in iCloud.com en dan naar de Agenda gaat -> Tandwieltje -> Voorkeuren -> Geavanceerd, dan kun je daar de vinkjes uitzetten als je geen e-mails wilt ontvangen van gedeelde agenda's

Laatst gewijzigd door mvveelen; 14-08-17 om 16:17. Reden: Oplossing gevonden
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad3 veel geheugen opgeslokt door mail & herinneringen SannieM iPad algemeen 0 12-10-14 17:22
Herinneringen van mail naar iPhone vulture1960 iTunes 4 25-03-08 00:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:07.