//

Iphone kan niet worden geactiveerd

Iphone kan niet worden geactiveerd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Mijn broertje was net aan het klooien met zijn Iphone 4S. Ik zeg klooien, want ik denk dat hij iets doms heeft gedaan. Hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-08-17, 19:02
amberbwld amberbwld is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2017
Berichten: 1
Question Iphone kan niet worden geactiveerd

Hallo!
Mijn broertje was net aan het klooien met zijn Iphone 4S.
Ik zeg klooien, want ik denk dat hij iets doms heeft gedaan.
Hij wou 'kijken hoe ver hij de tijd kon zetten' en veranderde zijn instellingen naar de verst mogelijke datum.
Gelijk werd de Iphone naar wat ik heb vernomen opnieuw opgestart, en moest hij een netwerk kiezen. Daarna moest hij 'een paar minuten geduld hebben om de iphone te activeren', het scherm wat je ook krijgt als je je Iphone voor het eerst aandoet. Hij krijgt alleen constant de melding dat de iphone niet te activeren is.
Mijn broertje gelooft niet dat hij door aan de tijd te zitten dit veroorzaakt heeft, maar ik ben bang dat het daar wel aan ligt.
Iemand enig idee wat wij zouden kunnen doen?
Hij kan nergens meer bij, en opnieuw opstarten e.d werkt ook niet...
mvg Amber.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-08-17, 19:40
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amberbwld Bekijk bericht
Iemand enig idee wat wij zouden kunnen doen?
Herstel de iPhone in DFU mode met iTunes. Als dat gedaan is dan stel Beperkingen in dan kan dat kind geen grappen meer uithalen.

Zeg ook tegen dat menneke dat de maximale datum en tijd 19 januari, 2038 03:14:08 UTC is. Zijnde het einde van de 32-bits Unix tijd (aka Posix Epoch).
Reageren

Labels
activatie, activeren, iphone, probleem, vraag



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone sim kan niet geactiveerd worden iJohnnyboy iPhone algemeen 5 03-11-16 13:20
Mijn iphone 4s kan niet geactiveerd worden NielsVanDenBosch iPhone algemeen 4 12-03-15 21:21
iPhone 3GS kan niet worden geactiveerd 1sabelle iPhone algemeen 19 21-07-13 15:39
Mac OS X: Omgeruilde iPhone 4 kan niet geactiveerd worden feifei iTunes 2 23-04-11 10:41
iPhone: iphone kan niet worden geactiveerd bananabom2 Jailbreak 4 20-12-09 22:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:34.