//

iPhone 8 kopen op vakantie

iPhone 8 kopen op vakantie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, weet iemand toevallig of het zin heeft om de iPhone te reserveren in de Franse apple store terwijl je met een Nederlands paspoort aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-09-17, 18:29
willy1972 willy1972 is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 3
Standaard iPhone 8 kopen op vakantie

Hoi,

weet iemand toevallig of het zin heeft om de iPhone te reserveren in de Franse apple store terwijl je met een Nederlands paspoort aan komt zetten. Ik ben zo'n debiel die graag op de eerste dag de nieuw iPhone wilt hebben.
Aangezien ik in Frankrijk zit de 22ste zou ik langs de apple store in Nantes willen.

Vorig jaar in Duitsland geen problemen gehad maar das meer omdat ik vloeiend Duits spreek. Mijn Frans daarentegen gaat niet verder dan eten en drinken bestellen.
Net wel een Franse app-store account aangemaakt om toch klaar te zitten de 22ste. Iemand die nog in Frankrijk zit en gaat??

grtjs
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-09-17, 18:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willy1972 Bekijk bericht
weet iemand toevallig of het zin heeft om de iPhone te reserveren in de Franse apple store terwijl je met een Nederlands paspoort aan komt zetten.
Als Holland op dat ogenblik nog lid is van de Europese Unie moet je in Frankrijk met geen enkel paspoort "komen aanzetten" bij een aankoop van om het even wat. Ook niet met een Hollands paspoort.

Moeder de vrouw koopt elk jaar haar nieuwe iPhone in Parijs en heeft nog nooit een paspoort moeten tonen.
  #3  
Oud 06-09-17, 00:26
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willy1972 Bekijk bericht
Hoi,

weet iemand toevallig of het zin heeft om de iPhone te reserveren in de Franse apple store terwijl je met een Nederlands paspoort aan komt zetten. Ik ben zo'n debiel die graag op de eerste dag de nieuw iPhone wilt hebben.
Aangezien ik in Frankrijk zit de 22ste zou ik langs de apple store in Nantes willen.

Vorig jaar in Duitsland geen problemen gehad maar das meer omdat ik vloeiend Duits spreek. Mijn Frans daarentegen gaat niet verder dan eten en drinken bestellen.
Net wel een Franse app-store account aangemaakt om toch klaar te zitten de 22ste. Iemand die nog in Frankrijk zit en gaat??

grtjs
Ik ben al naar Frankrijk geweest en het was geen enkel probleem toen.
Ik hoop dat Belgie er ook terug bijstaat als bij de 1ste landen, das veel dichter bij huis dan .
Zit Belgie der niet bij en Frankrijk of Duitsland wel dan bestel ik bij een van deze.
In de appstore zijn er altijd ook in Frankrijk die engels kunnen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
voor vakantie Turkse simkaart kopen, wie weet hoe en wat simlockvrij Internet in buitenland (roaming) 21 19-07-18 17:07
Op vakantie naar mexico daar iPad kopen? Maddog iPad algemeen 5 12-09-11 21:30
Filmpjes van vakantie van Iphone halen.. DLOD iPhone algemeen 2 08-08-11 13:10
Op vakantie met iPhone + T-Mobile youneedstyle Odido (T-Mobile) 2 12-09-09 23:33
Iphone gecrasht op vakantie M1ch3l iPhone algemeen 13 18-08-08 14:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:50.