//

Home knop iPhone 7 plus doet het niet na reparatie

Home knop iPhone 7 plus doet het niet na reparatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, 2 weken geleden heb ik mijn scherm van mijn iPhone 7 plus laten vervangen door een zaak bij mij in het dorp (is al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-09-17, 15:04
Jmterp Jmterp is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2017
Berichten: 1
Exclamation Home knop iPhone 7 plus doet het niet na reparatie

Hallo,

2 weken geleden heb ik mijn scherm van mijn iPhone 7 plus laten vervangen door een zaak bij mij in het dorp (is al misschien niet de slimste keus geweest maar goed) het scherm wat ik erin gekregen werkt perfect en heb ik geen problemen mee. Echter na de reparatie werkt mijn home knop niet meer (Touch id doet het overigens wel). Zelf zeg ik dat het de schuld is van de zaak waar ik hem heb laten repareren maar zij beweren dat dat niet het geval is. afgelopen zaterdag ben ik er weer heen gegaan omdat hij zei dat het aan 2 dingen kon liggen 1. de kabel van het scherm naar de camera was kapot of 2. de kabel van de home knop zelf. Vervolgens hebben we weer een nieuw scherm erop gezet om punt 1 uit te sluiten en hebben we de home knop vervangen op punt 2 uit te sluiten.

Echter geen van beide opties helpt, home knop doet het ook niet als die vervangen is, hierdoor concludeerde hij dat het probleem in de software lag.
Maar ik heb zojuist mijn telefoon helemaal gereset en nog werkt de knop niet

Iemand misschien een idee waar het nog aan kan liggen? (ik kan namelijk niet zonder homeknop leven)

Laatst gewijzigd door Jmterp; 13-09-17 om 20:07.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-09-17, 18:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jmterp Bekijk bericht
...hierdoor concludeerde hij dat het probleem in de software lag.
Als een prutser niet weet wat hij allemaal verknoeid heeft is het altijd de schuld van de software. Welke "software" wordt er nooit bijgezegd.
  #3  
Oud 18-09-17, 00:24
mrdollar mrdollar is offline
• iOS 12.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2017
Berichten: 16
Standaard

De reparateur heb je home button gesloopt.
Al zou die een nieuwe er in zetten gaat die niet meer werken en had hij ook moeten weten.
Bij de oudere serie's kan wel de home button vervangen worden en werkt goed behalve de vingerprint niet meer want je oude zit gekoppeld aan je moederbord.
  #4  
Oud 19-09-17, 12:41
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Het is toch zo, dat de homeknop met vingerafdrukscanner alleen door Apple vervangen kan worden?
__________________
Het goede gedeelte van mijn hersenen werkt slecht. Het slechte gedeelte van mijn hersenen werkt goed.
  #5  
Oud 19-09-17, 16:39
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Zonder homeknop leven kan ik mij niet voorstellen.
In ergste geval (kapotte homebutton) kan je AssistiveTouch inschakelen.
Je gaat naar Instellingen -> Algemeen -> Toegankelijkheid en schakel dan AssistiveTouch aan. Het is helaas niet de homeknop maar het is wel een noodoplossing totdat je de home button hebt laten repareren. Maar waarom heb je het scherm niet laten vervangen door Apple? Tijdens de garantie periode zijn ze best goedkoop hiermee.

https://support.apple.com/nl-nl/ipho...ervice/pricing
__________________
iPhone 3 R.I.P., iPhone 4,iPad 4, iPhone 5, iPhone 5S, iPhone 6S, iPhone6S Plus, iPhone 7 Plus, iPhone 11 Pro
Reageren

Labels
home button



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone home knop werkt niet na vervanging accu seije017 iPhone algemeen 7 05-01-15 19:13
Iphone 3G, home knop reageert niet meer, na openen doet hij niks meer applebijter iPhone algemeen 5 26-02-12 23:59
Iphone gaat niet aan, ook niet met de aan/uit en home knop Sjanti iPhone algemeen 5 30-01-12 00:17
iPhone: iPhone 3G jailbreaken maar home knop doet het niet Jolieke Jailbreak 7 08-09-11 13:47
iphone 4 home knop doet niet na opladen machoman94 iPhone algemeen 2 24-06-11 19:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:19.