//

iPhone alle gegevens wissen, vastgelopen

iPhone alle gegevens wissen, vastgelopen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhoneclub leden, Ik heb vandaag alle gegevens van mij iPhone gewist. Dit door de optie op de iPhone zelf (firmware 2.0 PWNG tool). Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-07-08, 20:23
Emiel Janson Emiel Janson is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 62
Standaard iPhone alle gegevens wissen, vastgelopen

Beste iPhoneclub leden,
Ik heb vandaag alle gegevens van mij iPhone gewist. Dit door de optie op de iPhone zelf (firmware 2.0 PWNG tool). Nu ging hij opnieuw opstarten en bij het Apple teken krijg je het cirkeltje dat laat zien dat hij bezig is alleen nu stopt hij na een tijdje met draaien en blijft hij zo staan.
Hij gaat wel uit en als ik hem dan weer aan zet loopt hij op dezelfde plaats weer vast. Wat kan ik doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-08-08, 08:54
stef1234's schermafbeelding
stef1234 stef1234 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 223
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emiel Janson Bekijk bericht
Beste iPhoneclub leden,
Ik heb vandaag alle gegevens van mij iPhone gewist. Dit door de optie op de iPhone zelf (firmware 2.0 PWNG tool). Nu ging hij opnieuw opstarten en bij het Apple teken krijg je het cirkeltje dat laat zien dat hij bezig is alleen nu stopt hij na een tijdje met draaien en blijft hij zo staan.
Hij gaat wel uit en als ik hem dan weer aan zet loopt hij op dezelfde plaats weer vast. Wat kan ik doen?
de Iphone herstellen met de firmware die gemaakt had met PWNG
en als je die niet hebt even een nieuwe maken.
je kunt de iphone uit zetten door de power en home button tegelijk in te houden dan de home button indrukken en de usb aansluiten en restoren wel browsen naar de juiste firmware

Suc 6
__________________
Iphone 4 16 GB zwart
  #3  
Oud 03-08-08, 14:49
Emiel Janson Emiel Janson is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 62
Standaard

Ik krijg hem dus niet verbonden met iTunes. Ook krijg ik hem niet in de DFU mode.
  #4  
Oud 03-08-08, 22:53
davedehaan davedehaan is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emiel Janson Bekijk bericht
Ik krijg hem dus niet verbonden met iTunes. Ook krijg ik hem niet in de DFU mode.
Ik heb dus exact hetzelfde probleem... ben je er al uit gekomen?
zo ja, laat het me asjeblieft weten!!!

Groeten, Dave
  #5  
Oud 04-08-08, 09:55
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emiel Janson Bekijk bericht
Ik krijg hem dus niet verbonden met iTunes. Ook krijg ik hem niet in de DFU mode.
bij mij lukte het ook niet direct om het in DFU mode te krijgen. gewoon steeds proberen op een gegeven moment lukt het wel
succes
  #6  
Oud 18-12-12, 09:07
tech111 tech111 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 7
Standaard

He gegroet,

Ik heb net hetzelfde, van mijn broer kreeg ik zijn iPhone 4 nadat hij de 5 had gekocht. hierdoor wou ik zijn gegevens allemaal wissen. bij het terug opstarten bleef hij hangen bij een soort doodskopje, het sterretje heeft een aantal malen gedraaid en stopte voor altijd.
ik heb van alles geprobeerd wat op het net te vinden is. DFU mode werkt de iPhone laad van alles op zeer klein weliswaar, start weer op en na een paar draaien van het sterretje blokkeert het weer op het doodskopje. voor ik het toestel ging wissen heb ik eerst de firmware data opgeschreven : iPhone 4 > fw 4.2.1 (8C148) model MC603DN
Itunes ziet de iphone wel, probeer te recoveren met shift & herstellen gaat ook en na ong 8 min heb reeds al alle error codes gezien ( heb dit ook al verschillende keren geprobeerd). toestel reageert wel op dfu mode maar recoveren gaat niet. geprobeerd : redsnow, snowbreeze, pwngtool, fixrecovery, ifaith, enz... iPhone reageert op deze software maar start niet op blift steeds hangen op doodskopje. Nu heb ik altijd horen vertellen dat iPhone het beste toestel ooit is, maar als je het kunt blokkeren met enkel de gegevens te wissen daar is mijn verstand te klein voor. ik heb ook geen ervaring met iPhone.


graag hulp zonde he.

Laatst gewijzigd door tech111; 18-12-12 om 09:18.
  #7  
Oud 18-12-12, 09:33
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tech111 Bekijk bericht
. Nu heb ik altijd horen vertellen dat iPhone het beste toestel ooit is, maar als je het kunt blokkeren met enkel de gegevens te wissen daar is mijn verstand te klein voor.
Je kan een iPhone met jailbreak blokkeren door enkel de gegevens te wissen. De reden is omdat na een jailbreak sommige gegevens niet meer staan waar zij moeten staan. Door de jailbreak zijn die gegevens naar een andere locatie verplaatst die de wisprocedure niet kan vinden.

Met een jailbreak is het dus redelijk makkelijk om een iPhone te "bricken", zonder jailbreak is het zo goed als onmogelijk.

Er zal niets anders opzitten dan die iPhone trachten te herstellen met iTunes. Alle bekende iTunesfouten zoals 21, 3194, 1601, 1602, enz... enz.. zijn al heel vaak op het forum beschreven. Gebruik de zoekfunctie van het forum als je tijdens het herstellen met iTunes een van die fouten tegenkomt.
  #8  
Oud 18-12-12, 10:02
stefa stefa is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: belgie
Berichten: 5
Standaard

hallo
probeer als het mogelijk is eens te herstellen met een andere pc/laptop waar itunes op staat
heb het zelfde voor had
gr
  #9  
Oud 18-12-12, 13:30
tech111 tech111 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 7
Standaard

bedankt mannen, gaat dit vanavond zeker uitproberen, ben er nu al vijf dagen mee bezig. hopelijk lukt het vanavond

thanks
  #10  
Oud 21-12-12, 09:03
tech111 tech111 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 7
Standaard

Helaas het heeft niet mogen baten.
Geprobeerd met ander laptop > resultaat fout 3194
op mijne pc fout > 3194
Hoe ik het draai of keer telkens dezelfde fout .
Itunes 10 geïnstalleerd in plaats van de nieuwe idem dito.
Ben teneinde raad.

Host files onnoemelijke malen gewijzigd maar blijft 3194 geven
Ik kan de iphone in recovery mode zetten en ook in DFU, dat gaat vanzelf.

Met umbrella heb ik ook de SHSH kunnen opslaan, alleen vindt ik het vreemd. Er stond 4.2.1 op het toestel en ik heb 3 shsh files kunnen opslaan namelijk
5.0.1
5.0.1b
6.0.1
en niks van 4.2.1 raar.

Dus alle raad is welkom
bedankt op voorhand
  #11  
Oud 21-12-12, 09:16
stefa stefa is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: belgie
Berichten: 5
Standaard

Dit apparaat komt niet in aanmerking voor de gevraagde build (soms ook weergegeven als "fout 3194")
  1. Werk bij naar de nieuwste versie van iTunes. Gebruikers van Mac OS X 10.5.8 (Leopard) moeten wellicht iTunes 10.6.3 downloaden.
  2. Beveiligingssoftware van andere fabrikanten of beveiligingsinstellingen van de router kunnen dit probleem ook veroorzaken. Als u deze fout wilt oplossen, volgt u Problemen met beveiligingssoftware oplossen.
  3. Downgraden naar een eerdere iOS-versie wordt niet ondersteund. Als u software hebt geïnstalleerd om onbevoegde aanpassingen uit te voeren op uw iOS-apparaat, kan die software verbindingen hebben doorverwezen naar de updateserver (gs.apple.com) in het hosts-bestand. Verwijder de software voor onbevoegde aanpassingen van de computer.
  4. Bewerk het hosts-bestand door de doorverwijzing "gs.apple.com" te verwijderen en herstart vervolgens de computer zodat de wijziging aan het hosts-bestand van kracht wordt. Voor stappen om het hosts-bestand te bewerken en de verbinding tussen iTunes en de updateserver toe te staan, raadpleegt u iTunes: geavanceerde probleemoplossing in de iTunes Store op uw computer, iPhone, iPad of iPod. Volg de stappen onder de titel Geblokkeerd door configuratie: (Mac OS X / Windows) > Netwerkinformatie opnieuw opbouwen > Het hosts-bestand kan ook de iTunes Store blokkeren. Als u de software voor onbevoegde aanpassingen niet hebt verwijderd voordat u het hosts-bestand hebt bewerkt, kan die software het hosts-bestand opnieuw automatisch wijzigen bij het opstarten.
  5. Vermijd het gebruik van een ouder of gewijzigd .ipsw-bestand. Probeer het huidige .ipsw-bestand te verplaatsen (raadpleeg Geavanceerde stappen > Het iOS-softwarebestand (.ipsw) hernoemen, verplaatsen of verwijderen hieronder voor de locatie van bestanden) of dit te herstellen in een nieuwe gebruiker om te verzekeren dat iTunes een nieuw .ipsw-bestand
  #12  
Oud 21-12-12, 09:26
tech111 tech111 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 7
Standaard

Bedankt Stefa,

De virusscanner had ik compleet uninstalled en dan geprobeerd, resultaat fout 3194.
Nu ben ik terug de nieuwe versie itunes aan het downloaden en dan nogmaals proberen.

Ik heb ook door middel van shift+herstellen een eigen ipsw geprobeerd maar ook daar fout 3194

tot later
  #13  
Oud 21-12-12, 09:30
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tech111 Bekijk bericht
Host files onnoemelijke malen gewijzigd maar blijft 3194 geven
Heb je na het het wijzigen van het hosts bestand de PC ook herstart of de DNS cache leeggemaakt met het onderstaande commando?

Code:
ipconfig /flushdns
Wat staat er nu in het hosts bestand? Post de inhoud eens.
  #14  
Oud 21-12-12, 10:49
tech111 tech111 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 7
Standaard

Hallo,

Niet dat had ik nog niet gedaan, maar ga het zeker proberen.
. Wel er staat nu een # voor!
maar voor ik koppel met itunes doe ik eerst die # weg.

Laatst gewijzigd door tech111; 21-12-12 om 11:23.
  #15  
Oud 21-12-12, 10:53
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat hosts bestand is in orde (afgezien van het feit dat nu iedereen weet dat jij illegaal Adobe software, enz... gebruikt).

Citaat:
#74.208.10.249 gs.apple.com
#127.0.0.1 gs.apple.com
Verwijder die twee lijnen eens en herstart de PC.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 21-12-12 om 11:05.
  #16  
Oud 21-12-12, 11:05
tech111 tech111 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 7
Standaard

heb ik net gedaan, en met verse itunes krijg ik nu fout 1602 ??
  #17  
Oud 21-12-12, 11:08
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tech111 Bekijk bericht
heb ik net gedaan, en met verse itunes krijg ik nu fout 1602 ??
Welke versie van iOS wil je nu eigenlijk installeren

Citaat:
Wel er staat nu een # voor!
maar voor ik koppel met itunes doe ik eerst die # weg.
Als je dat doet verwijs je eerst naar Cydia en dan naar de Localhost.

PS:
Verwijder die illegale toestanden uit bericht #14 anders doen de moderatoren het.
  #18  
Oud 21-12-12, 11:15
tech111 tech111 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 7
Standaard

Heb ik reeds gedaan, nu krijg ik fout 1602
Nu heb ik terug opgestart en hij is nu terug via itunes bezig.
laat straks meer weten

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 december 2012 om 11:18 ----------

Maakt mij nie uit als het maar terug werkt. ik heb dit toestel juist gekregen zoals in het begin van de topic staat.
Ik zou dit nu zeer spijtig vinden mocht deze niet gaan werken alleen omdat ik de gegevens heb willen wissen.
Das ik zou al terug gelukkig zijn mocht deze terug in actie schieten.

Waarvoor zeer oprechte dank.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 december 2012 om 11:21 ----------



---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 december 2012 om 12:03 ----------

He Fantastisch ik heb dan zij jullie en in het bijzonder timosha deze terug in gang gekregen. via itunes heeft ie terug software kunnen opladen etc.. alleen krijg ik hem niet geactiveerd. Nochtans mijn netwerk is zeker in orde. ik blijf proberen, 'k geef nie op

Bedankt alleszins
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
gegevens wissen bij verkoop oude iphone bostiaan iPhone algemeen 6 07-10-10 08:51
Iphone (bijna) kapot en gegevens wissen jmoonen iPhone algemeen 1 09-06-10 11:42
Gegevens wissen voor verkoop erikk iPhone algemeen 11 26-01-10 16:20
Iphone vastgelopen, Belangrijke gegevens arashrsf Unlock [archief] 8 28-05-08 22:22
kan gegevens niet wissen karel Archief 1 06-11-07 01:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:19.