iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   IOS 11 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/178667-ios-11-a.html)

HardFusion 19-09-17 20:40

IOS 11
 
Klein vraagje erover,
Heb net IOS 11 geďnstalleerd en wat zitten rondneuzen op me gsm naar de vernieuwingen (soort ontdekkingstocht). Groot pluspunt is de sneltoets voor mobiele gegevens, was irritant om telkens de omweg te maken om deze in te schakelen. Bij Android had je de sneltoets al jaren, nu bij IOS 11 is die er ook, eindelijk!

Maar 1 iets viel me op, ik gebruik namelijk altijd “automatische helderheid” en ik vind de optie sinds IOS 11 niet meer terug, is deze verdwenen? Jammer want was erg handig en stond altijd op bij mij...

MvG
HardFusion

Guest-20180925190238 19-09-17 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HardFusion (Bericht 1035461)
Bij Android had je de sneltoets al jaren, nu bij IOS 11 is die er ook, eindelijk!

Ja jong, iOS loopt hopeloos achter op al die Android derivaten. Nog een paar jaar en dan is iOS eindelijk even onveilig als Android. :rolleyes:

HardFusion 19-09-17 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 1035464)
Ja jong, iOS loopt hopeloos achter op al die Android derivaten. Nog een paar jaar en dan is iOS eindelijk even onveilig als Android. :rolleyes:

Ondertussen gevonden, optie is verplaatst en staat nu bij “toegankelijkheid”. Dus probleem opgelost, toch bedankt voor de reactie!

#Deze mag dicht

apotheosis 19-09-17 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 1035464)
Ja jong, iOS loopt hopeloos achter op al die Android derivaten. Nog een paar jaar en dan is iOS eindelijk even onveilig als Android. :rolleyes:

Nog nooit geene last van gehad. Wie echt de boel wil hacken die zal het doen en kunnen, ook bij Apple ze man, is trouwens al gebeurt.

En Apple kijkt zonder twijfel echt wel af van android en steekt er meer android opties op wat uiteraard een goede zaak is.

peerenbooms 19-09-17 21:44

Algemene topic voor problemen.

De dock is geweldig ik heb daar diverse folders in staan met gelijksoortige apps.
Maar geen foldertekst en nu een folder mapje met puntjes. Microscoop nodig om de juiste folder te openen.
Mijn ogen zijn ook niet meer de jongste en veel puntjes in folders maakt het niet makkelijk.
Is folder eo icon tekst niet zichtbaar te maken.

Scooter 20-09-17 06:01

Ziet er goed uit is mijn eerste indruk alles lijkt perfect te werken op de SE!! Echte test zal natuurlijk komende dagen blijken ;)

Guest-20180925190238 20-09-17 07:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 1035467)
En Apple kijkt zonder twijfel echt wel af van android en steekt er meer android opties op wat uiteraard een goede zaak is.

Weet ge wat een fanatiekeling is? Een fanatiekeling is een twijfelaar die een besluit genomen heeft. :-)

Starscreamer 20-09-17 08:21

Ook de boel op dit moment aan het installeren :)
En dan maar al mijn oude zooi (32bit) apps eraf halen :rolleyes:
iPhone 7 Plus doe ik het wel
iPhone 6S wacht ik nog even
iPhone 5 & 4 worden toch al niet meer ondersteund
iPad 4 ook niet

Guest-20180925190238 20-09-17 08:46

De eerste app die iOS 11 of hoger vereist is er al (bij mij). Day One 2.5


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:44.