iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   NIEUWE iphone 8/X (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/178692-nieuwe-iphone-8-x.html)

ad9007i 20-09-17 20:16

NIEUWE iphone 8/X
 
Het lijkt wel alsof het kerst is :)
Apple heeft een paar mooie aankondigingen gedaan, iedereen is er blij mee. Hele mooie producten!
Ik heb een tijdje met Android gespeeld maar beviel me toch niet zo goed.
Momenteel heb ik een iPhone 7 plus in het bezit. Ik ga niet overstappen op de 8/X (ookal is de iPhone 8 gold prachtig!) . Alleen vraag ik mij één ding af: De iPhone X heeft vanboven een kin die uitsteekt. Ben ik de enige die zich hieraan ergert ? Het lijkt wel op de platte band van de Motorola motto360 :O

Guest-20180925190238 20-09-17 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ad9007i (Bericht 1035528)
Ben ik de enige die zich hieraan ergert ?

Waarom ergert ge u aan iets dat ge toch niet gaat kopen. :confused:

ad9007i 20-09-17 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 1035529)
Waarom ergert ge u aan iets dat ge toch niet gaat kopen. :confused:

Dat is een reden om het niet te kopen. 😝

XIII 20-09-17 23:03

Voor Android gebruikers die jaloers zijn: "There's an App for that" ;)

https://play.google.com/store/apps/d...ideas.xoutof10

Guest-20180925190238 21-09-17 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ad9007i (Bericht 1035531)
Dat is een reden om het niet te kopen. 😝

Ja, dat gevoel ken ik. Ik erger mij al jaren aan dat postuurke op de radiator van een Rolls-Royce. Heb daarom ook nooit een Rolls-Royce gekocht. :rolleyes:

sont 21-09-17 14:07

Zojuist bevestiging van UPS.
Morgen wordt de IPhone 8 afgeleverd .😀

Topdude 21-09-17 18:13

Bofkont! Ik zit met smart te wachten op de mijne die blijkbaar via DHL verstuurd wordt. Helaas nog niets gehoord of gelezen. De vorige keer duurde het via DHL ook langer.

Baal

sont 21-09-17 18:33

Heb je de iPhone besteld via Apple store? Of via een provider?
Ik rechtstreeks via de Appstore app. Misschien komt de bevestiging morgen!

apotheosis 21-09-17 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ad9007i (Bericht 1035528)
Het lijkt wel alsof het kerst is :)
Apple heeft een paar mooie aankondigingen gedaan, iedereen is er blij mee. Hele mooie producten!
Ik heb een tijdje met Android gespeeld maar beviel me toch niet zo goed.
Momenteel heb ik een iPhone 7 plus in het bezit. Ik ga niet overstappen op de 8/X (ookal is de iPhone 8 gold prachtig!) . Alleen vraag ik mij één ding af: De iPhone X heeft vanboven een kin die uitsteekt. Ben ik de enige die zich hieraan ergert ? Het lijkt wel op de platte band van de Motorola motto360 :O

Dat is ook zo; ze speelden op hun eigen evenement een filmpje af waarbij het gewoon op niks trok door die inkeeping, was afschuwelijk om naar te kijken.
Ze moesten dat gewoon doorgetrokken hebben.

sont 21-09-17 18:53

De enige reden dat ik niet voor een X heb gekozen is de grootte van het scherm. Ik kan met mijn 6S net uit de voeten aangezien ik niet van die grote handen heb. Nog een punt is dat hij minder lekker in je broekzak zit.

apotheosis 21-09-17 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sont (Bericht 1035597)
De enige reden dat ik niet voor een X heb gekozen is de grootte van het scherm. Ik kan met mijn 6S net uit de voeten aangezien ik niet van die grote handen heb. Nog een punt is dat hij minder lekker in je broekzak zit.

Ik heb grote zakken dus dat is nooit een probleem bij mij, ik koop altijd al zo'n broeken ;).
En ik kan niet over de x spreken maar bij mijn S8 doordat de randen weg zijn aan de zijkant kan ik makkelijker dan ervoor aan bv de letter a. Ervoor gaf dat wel problemen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 September 2017 om 19:50 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 1035536)
Voor Android gebruikers die jaloers zijn: "There's an App for that" ;)

https://play.google.com/store/apps/d...ideas.xoutof10

Net eens gedaan; ik vind het storend.

Topdude 22-09-17 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sont (Bericht 1035595)
Heb je de iPhone besteld via Apple store? Of via een provider?
Ik rechtstreeks via de Appstore app. Misschien komt de bevestiging morgen!

Via Appstore app besteld. Uiteindelijk kwam op de site een verzendbevestiging te staan. Via DHL site aangegeven dat ik via sms meldingen wilde ontvangen. Geen enkele melding ontvangen, maar gelukkig wel mijn telefoon net binnen!

Op twitter al gezien dat het klachten regent bij DHL. Blij dat ik mijn foon heb in elk geval.

sont 22-09-17 21:26

De mijne is vanmiddag afgeleverd door UPS. Veel plezier met je nieuwe IPhone.

Topdude 23-09-17 13:16

Een rare vraag misschien, maar hoe ziet jullie achterkant eruit van de 8 en 8 Plus?

Op elk plaatje dat ik gezien heb staat alleen iPhone. Op de mijne staat daar nog bij assembled in California made in China en nog 3 tekentje daaronder.

Hoe kan dat dan??? Officieel besteld bij App store. Wat hebben ze mij gestuurd dan?

john1979 23-09-17 13:46

Ze hebben jou een goeie iPhone gegeven, geen zorgen. Ik heb hem in de Apple Store Haarlem gekocht en heb het er ook op staan wat jij omschrijft. ;)

Topdude 23-09-17 14:00

Ok, thanks!

Maaruh, hebben ze dan meerdere versies of zo?
Ik vond juist die cleane look op de achterkant erg mooi. En nu staat er nog china op

john1979 23-09-17 14:21

Ik weet niet of er een speciale EU versie is of zo. Misschien staat het er op de versies van de US niet op maar dat weet ik niet zeker. Ik weet alleen dat die van mij officieel uit de Apple Store komt en het ook heeft :-P

blackfocus 23-09-17 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Topdude (Bericht 1035650)
Via Appstore app besteld. Uiteindelijk kwam op de site een verzendbevestiging te staan. Via DHL site aangegeven dat ik via sms meldingen wilde ontvangen. Geen enkele melding ontvangen, maar gelukkig wel mijn telefoon net binnen!

Op twitter al gezien dat het klachten regent bij DHL. Blij dat ik mijn foon heb in elk geval.

Precies om dit gek,,,,, ( heb helaas al een slechte ervaringen ) wil ik heb dus halen in de store Bestellen via de site en ophalen bij de store Jammer joh kan niet ,in de winkel zeggen ze van wel maar nadat ik het liet zien op de iPhone bleef het stil daar Apple goed product maar dit kan veel beter

ad9007i 23-09-17 22:34

Blijkbaar is er framedrop op de iphone 8 😕 Dit zou toch wel opgelost mogen worden aangezien ze het de snelste smartphone noemen.

Guest-20180925190238 24-09-17 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ad9007i (Bericht 1035700)
Blijkbaar is er framedrop op de iphone 8 😕

Ik weet niet wat een "framedrop" is. Maar als er nog iemand last van heeft is het misschien de hoogste tijd om een "framedrop-Gate" te beginnen. :rolleyes:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:18.