//

Hotmail naar Gmail doorsturen (gratis truukje!)

Hotmail naar Gmail doorsturen (gratis truukje!) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal Je doet een beetje vaag. Je doet namelijk sterk de indruk wekken dat je de stappen met de SMS-Alerts ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #381  
Oud 30-12-09, 20:53
freekydude freekydude is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal Bekijk bericht
Je doet een beetje vaag. Je doet namelijk sterk de indruk wekken dat je de stappen met de SMS-Alerts niet heb doorlopen. Prima, maar zolang je die stappen niet doorloopt zal het niet werken. Ik heb het volgens die handleiding gedaan, heb ik zelf gepost, en heb geen rooie cent betaald. Lees het hele topic maar door, staat vol met positieve reacties. Ik heb de handleiding geupdate, omdat de Hotmail iets veranderd is.

Wil je dat het werkt, dan doorloop je echt Stap 1 tot en met Stap 14.
Aah het is gelukt
Ik had alles wel gelezen, maar nooit op aanmelden geduwd -.-'
Het is in orde, up and running, thanks, en sorry voor al de toch wel domme vragen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #382  
Oud 04-01-10, 18:55
Sence Sence is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 8
Standaard

Oke, ik heb alle stappen doorgelopen en al m'n mail is doorgelinkt naar m'n Gmail, allemaal ongelezen. Ik heb ze ALLEMAAL aangevinkt en gemarkeerd als gelezen, dat lukte en ik al(voor zover ik kon zien) mijn emails waren 'gelezen' maar opeens krijg ik allerlei nieuwe mails, om de seconden, hij staat nu op 37, en ik kan ze niet zien, hoe komt dit?
  #383  
Oud 04-01-10, 18:59
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sence Bekijk bericht
Oke, ik heb alle stappen doorgelopen en al m'n mail is doorgelinkt naar m'n Gmail, allemaal ongelezen. Ik heb ze ALLEMAAL aangevinkt en gemarkeerd als gelezen, dat lukte en ik al(voor zover ik kon zien) mijn emails waren 'gelezen' maar opeens krijg ik allerlei nieuwe mails, om de seconden, hij staat nu op 37, en ik kan ze niet zien, hoe komt dit?
Probeer even je Gmail te openen via het internet (www.gmail.com) en daar in te loggen. Probeer daar eens alle mailtjes 'te lezen'. Als het goed is zouden ze dan ook op je iPhone als gelezen gemarkeerd moeten worden.
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #384  
Oud 04-01-10, 19:06
Sence Sence is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 8
Standaard

Gedaan, en het lukte(1e keer ook), maar ze blijven binnenkomen, en kan ze ook niet zien, misschien dat ze op eerdere pagina's staan(in totaal 673 pagina's), maar om die helemaal door te lopen op zoek naar deze mails gaat te ver, ik krijg ook opeens veel spam zie ik...

teller staat nu weer op 11..raar
  #385  
Oud 04-01-10, 19:40
Sence Sence is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 8
Standaard

Hmm, volgens mij weet ik het probleem...oudere emails komen nog binnen, dus niet alles is meteen overgezet, misschien dat het over een uurtje stopt!

Ik zie net trouwens ook dat mijn nieuwe mail in mijn Hotmail zijn verwijderd(dus naar dat kopje is heen gegaan)

Edit: Ik heb ff al die pagina's doorgelopen en zag waar alle mails binnenkwamen, er zit een gat tussen april 2009 en september 2009, en tussen die periode komen dus mijn mails binnen..oftewel: Ik krijg nog 5 maanden aan emails, lekker dan.

Laatst gewijzigd door Sence; 04-01-10 om 19:46.
  #386  
Oud 04-01-10, 20:20
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Bewaar jij al je mail in je inbox dan? (alleen die wordt toch gesynchroniseerd?)

Hoog tijd voor: Inbox Zero
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #387  
Oud 04-01-10, 20:31
Sence Sence is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 8
Standaard

Euh, ja, waar anders?
Wat is Inbox Zero dan? (Op de link geklinkt maar werd er niet veel wijzer van)
  #388  
Oud 04-01-10, 20:38
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sence Bekijk bericht
Euh, ja, waar anders?
In een archief folder.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sence Bekijk bericht
Wat is Inbox Zero dan? (Op de link geklinkt maar werd er niet veel wijzer van)
The Inbox Zero series cover the skills, tools, and attitudes that can help empty your email inbox — and then keep it that way. (Original Inbox Zero Articles (2006) | Inbox Zero)
  #389  
Oud 04-01-10, 22:01
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Hier komt de gouden tip, die ik zelf toch wel het fijnst vind
Gewoon van dat hotmailadres alles binnenhalen via POP3 op je Outlook en dan IN Outlook alle mailtjes die je over wil zetten en bewaren slepen naar je Alle Berichten folder van je IMAP-Gmailaccount. Outlook synced ze dan (met juiste datum) met je Gmail

En dan gelijk aan iedereen melden dat je geen Hotmail meer gaat gebruiken en je nieuwe Gmail doorgeven
  #390  
Oud 04-01-10, 22:03
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Smaken verschillen...
  #391  
Oud 04-01-10, 22:40
Sence Sence is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 8
Standaard

Haha idd een goede alternatief, maar het is alweer verholpen, het was zoals ik vermoedde. Thanks voor de hulp
  #392  
Oud 05-01-10, 12:58
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Waarschuwing: ondanks dat ik alle SMS-opties zorgvuldig uit had gezet, heb ik voor iedere account waar ik dit voor configureerde (eenmalig) twee welkom-SMS-jes ontvangen van 4004. Deze SMS-jes kosten 25 cent per stuk en vallen buiten je bundel.

(Voor alle mailtjes die daarna geforward zijn heb ik geen SMS ontvangen en dus ook geen kosten gemaakt; nu maar hopen dat de dienst stabiel blijft en we ons niet regelmatig moeten aanmelden!)

Hebben andere die zich recent (opnieuw) hebben aangemeld ook deze kosten gemaakt?
  #393  
Oud 05-01-10, 13:03
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Waarschuwing: ondanks dat ik alle SMS-opties zorgvuldig uit had gezet, heb ik voor iedere account waar ik dit voor configureerde (eenmalig) twee welkom-SMS-jes ontvangen van 4004. Deze SMS-jes kosten 25 cent per stuk en vallen buiten je bundel.

(Voor alle mailtjes die daarna geforward zijn heb ik geen SMS ontvangen en dus ook geen kosten gemaakt; nu maar hopen dat de dienst stabiel blijft en we ons niet regelmatig moeten aanmelden!)

Hebben andere die zich recent (opnieuw) hebben aangemeld ook deze kosten gemaakt?
Bij mij waren die smsjes kosteloos, had er toen een prepaid kaartje van Hi in zitten..
  #394  
Oud 05-01-10, 13:32
Sence Sence is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Waarschuwing: ondanks dat ik alle SMS-opties zorgvuldig uit had gezet, heb ik voor iedere account waar ik dit voor configureerde (eenmalig) twee welkom-SMS-jes ontvangen van 4004. Deze SMS-jes kosten 25 cent per stuk en vallen buiten je bundel.

(Voor alle mailtjes die daarna geforward zijn heb ik geen SMS ontvangen en dus ook geen kosten gemaakt; nu maar hopen dat de dienst stabiel blijft en we ons niet regelmatig moeten aanmelden!)

Hebben andere die zich recent (opnieuw) hebben aangemeld ook. deze kosten gemaakt?
Ik heb net ook mijn tweede smsje binnengekregen, hoop idd dat dit niet doorgaat zo
  #395  
Oud 05-01-10, 15:44
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal Bekijk bericht
Bij mij waren die smsjes kosteloos, had er toen een prepaid kaartje van Hi in zitten..
Oh, maar de prijzen kunnen best verschillen per provider (die je ook moet kiezen bij het aanmelden).

In mijn geval ging het om een iPhone abonnement van T-Mobile.
  #396  
Oud 05-01-10, 16:09
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Oh, maar de prijzen kunnen best verschillen per provider (die je ook moet kiezen bij het aanmelden).

In mijn geval ging het om een iPhone abonnement van T-Mobile.
In de eerdere tut die geschreven was, werd er gesproken over dat je dit beter met een Prepaid zou kunnen doen (eventueel omdat T-Mobile niet zou werken) en om die reden heb ik het dan ook met een Hi kaartje gedaan die ik nog had liggen. Had er nog 3 euro beltegoed op staan, en heb volgens mij in totaal 3 smsjes gehad en heb voor geen enkel smsje moeten betalen.

@Sence: heeft het jou tegoed gekost?
  #397  
Oud 05-01-10, 18:55
Sence Sence is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 8
Standaard

Ik had Telfort als provider gekozen omdat ik nog steeds feitelijk bij Telfort zit, als ik op hun site inlog en mijn factuur bekijk zie ik daar niks staan van deze periode waarin ik gebeld/smst hebt. Dus ik zou niet weten waar ik zou moeten kijken

In het bericht staat wel '25c/bericht', maar er staat niet dat dit voor dit bericht is, eerder dat als jij SMS alerts wil ontvangen dit 25c per bericht kost.
  #398  
Oud 05-01-10, 19:02
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sence Bekijk bericht
Ik had Telfort als provider gekozen omdat ik nog steeds feitelijk bij Telfort zit, als ik op hun site inlog en mijn factuur bekijk zie ik daar niks staan van deze periode waarin ik gebeld/smst hebt. Dus ik zou niet weten waar ik zou moeten kijken

In het bericht staat wel '25c/bericht', maar er staat niet dat dit voor dit bericht is, eerder dat als jij SMS alerts wil ontvangen dit 25c per bericht kost.
Dit lijkt mij inderdaad ook zo. Wellicht dat alleen T-Mobile hier kosten voor rekent?
  #399  
Oud 28-01-10, 19:43
SDX SDX is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 1
Standaard

-edit-

Het is gelukt, bedankt voor de prachtige guide!

Laatst gewijzigd door SDX; 28-01-10 om 21:22.
  #400  
Oud 30-01-10, 17:27
marco1970 marco1970 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 6
Standaard hotmail email versturen via iphone

hallo,

is er iemand die mij kan uitleggen hoe ik mijn hotmail account installeer op de iphone zodat ik vanuit de iphone direct kan mailen en ook mail kan ontvangen. heb hier verschillende dingen over gelezen die helaas niet werkte, of die misschien iets te onduidelijk waren.

alvast bedankt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verschil pushmail Gmail en Hotmail EvertStrack iPhone algemeen 0 18-01-11 18:36
gmail, hotmail en de iphone dagsh iPhone algemeen 0 07-01-11 11:55
Hoe kun je via mail button hotmail of gmail openen? orli iPhone algemeen 15 15-03-09 16:21
Hotmail in mail app zonder doorsturen naar gmail segers909 iPhone Apps 20 23-10-08 08:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:55.