Hotmail naar Gmail doorsturen (gratis truukje!) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hi marco1970, om te beginnen kan je een pop3 account instellen: lees meer: Free Hotmail POP3 on iPhone (een van de vele voorbeelden)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hi marco1970,
om te beginnen kan je een pop3 account instellen: lees meer: Free Hotmail POP3 on iPhone (een van de vele voorbeelden) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hoi Amstel,
bedankt voor de hulp, krijg alleen de volgende melding Deg gebruikersnaamd of wachtwoord voor pop3 is onjuist. kan iemand me vertellen wat hier moet worden ingevuld? Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
de gebruikersnaam is het hotmail-adres. Het wachtwoord is hetzelfde als waarmee je inlogt via het web. Let bij de invoer van het wachtwoord op het gebruik van hoofd- en kleine letters. Op het keyboard van de iphone staat de SHIFT vaak aan bij het invoeren van het eerste karakter.
|
|
|||
|
|||
Hey
bedankt!! Ik kan nu mail sturen!! |
|
|||
|
|||
iets te vroeg gejuichd.. kan nu nog geen email ontvangen, de verbinding met de pop3.live.com is mislukt.. enig idee?
|
|
|||
|
|||
Dit is hier niet echt het topic voor, maar ik zou zeggen stap over op een normale en degelijke IMAP mail (zoals Gmail), je ziet zelf wat een drama POP3 (Hotmail) is.
|
|
|||
|
|||
Accountgegevens goed invoeren en smtp.live.com voor uitgaande mail. Button "geavanceerd" nakijken, SSL staat aan en wachtwoord invoeren.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Voor ontvangen: Hostnaam pop3.live.com is goed. Bij "Geavanceerd": Gebruik SSL aan Identiteitscontrole Wachtwoord Serverpoort 995 PS: Ik vind deze hulpvraag best wel off-topic; waarom is deze niet afgesplitst? (normaal zijn mods zo snel...) Succes!
|
|||
|
|||
hij werkt nu perfect, sorry dat het niet bij de juiste topic was,
iedereen bedankt voor zijn / haar hulp! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verschil pushmail Gmail en Hotmail | EvertStrack | iPhone algemeen | 0 | 18-01-11 19:36 |
gmail, hotmail en de iphone | dagsh | iPhone algemeen | 0 | 07-01-11 12:55 |
Hoe kun je via mail button hotmail of gmail openen? | orli | iPhone algemeen | 15 | 15-03-09 17:21 |
Hotmail in mail app zonder doorsturen naar gmail | segers909 | iPhone Apps | 20 | 23-10-08 09:54 |
|
|