//

Alle iPhone foto's exporteren naar Macbook

Alle iPhone foto's exporteren naar Macbook discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na heel wat gepruts ga ik hier toch om hulp vragen! Ik wil al mijn iPhone foto's (zo'n 2.000) naar mijn Macbook exporteren. Om vervolgens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-09-17, 20:32
Ilseeee Ilseeee is offline
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2016
Berichten: 11
Standaard Alle iPhone foto's exporteren naar Macbook

Na heel wat gepruts ga ik hier toch om hulp vragen!

Ik wil al mijn iPhone foto's (zo'n 2.000) naar mijn Macbook exporteren. Om vervolgens op mijn iPhone en iCloud het grootste deel van deze foto's te kunnen verwijderen.

Nu krijg ik het niet voor elkaar om alle foto's te exporteren. iPhoto, Fotolader én Foto's tonen alleen de foto's van afgelopen maand. iCloud toont wel alle foto's, maar daar kan ik niet alles selecteren.

Wie heeft de oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-09-17, 08:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Probeer het eens met de app PhotoSync op de iPhone en Mac:

PhotoSync ? transfer and backup photos & videos - www.photosync-app.com
  #3  
Oud 27-09-17, 11:04
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Euh, werkt dat?

Ik heb de voorbije 2 jaar altijd de foto's van mijn iphone geïmporteerd op de Mac via de standaard foto's app van de Mac. Ik heb er nooit op gelet of hierbij het aantal geïmporteerde foto's beperkt werd tot die van de laatste maand. Ben ik dan mogelijk foto's kwijt?
  #4  
Oud 27-09-17, 18:45
Ilseeee Ilseeee is offline
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2016
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Probeer het eens met de app PhotoSync op de iPhone en Mac:

PhotoSync ? transfer and backup photos & videos - www.photosync-app.com
Thanks! Net geprobeerd, maar ook Photosync vindt alleen de foto's van afgelopen maand. Het lijkt op een instelling van iPhone, maar geen idee wat.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 September 2017 om 18:46 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Euh, werkt dat?

Ik heb de voorbije 2 jaar altijd de foto's van mijn iphone geïmporteerd op de Mac via de standaard foto's app van de Mac. Ik heb er nooit op gelet of hierbij het aantal geïmporteerde foto's beperkt werd tot die van de laatste maand. Ben ik dan mogelijk foto's kwijt?
Ik denk het niet, ik zie namelijk maar 40 van de 2.000 foto's. En die 40 foto's zijn echt van de afgelopen maand.
Reageren

Labels
exporteren, foto's, iphone, macbook



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's zet datum naar vandaag bij exporteren bassollie Desktop-applicaties 1 06-08-15 09:19
Foto's van Iphone naar Macbook en niet omgekeerd Luistervinkje iPhone algemeen 5 07-11-14 15:56
Is er een app om foto's direct vanuit de cameroll te exporteren naar Whatsapp? Tommi12 Jailbreak apps en thema's 1 13-06-13 20:05
iPhoto: veel foto's exporteren naar PC jopth Muziek, foto & video 5 17-08-12 12:46
foto mappen exporteren naar pc mmols Muziek, foto & video 3 03-07-11 14:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:16.