//

Uitroepteken bij foto's op iPhone

Uitroepteken bij foto's op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik loop al een tijdje tegen het volgende probleem aan en ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Geregeld komt het voor dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-10-17, 14:46
djouryy djouryy is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2017
Berichten: 3
Question Uitroepteken bij foto's op iPhone

Hoi allemaal,

Ik loop al een tijdje tegen het volgende probleem aan en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Geregeld komt het voor dat er bij bijna alle foto's op mijn iPhone (gesynchroniseerd met iCloud Fotobibliotheek) een uitroepteken staat. De foto's zijn ook van erg slechte kwaliteit (pixelig). Op internet heb ik gelezen dat het kan komen door te weinig opslaggeheugen op mijn iPhone, maar ik heb nog gewoon 2GB vrije geheugen.. Eerder, als ik nog maar 500MB of zelfs minder vrije geheugen had, was dit niet het geval.

Weten jullie toevallig hoe ik mijn foto's in de juiste kwaliteit weer terugkrijg op mijn iPhone? Ik heb op internet ook gelezen dat op andere apparaten (bijvoorbeeld mijn MacBook) de foto's wél in de juiste kwaliteit zichtbaar zijn, maar ik heb de foto's op mijn iPhone nodig en niet op andere apparaten.

Ik hoor het graag !


Grtz,
Djouryy
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-11-17, 12:35
Karst70 Karst70 is offline
• iOS 16.7
• iPadOS 16.7
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 5
Standaard

Sinds kort hier ook last van. Kan mij herinneren dat ik een instelling heb veranderd (upload alleen naar iCloud fotostream via Wi-Fi) maar kan die instelling niet meer vinden.


Grote kans dat er wat mis is met iCloud fotostream, Rare is dat Apple aangeeft dat er niets aan de hand is...


https://www.apple.com/nl/support/systemstatus/
Reageren

Labels
foto's, fotobibliotheek, icloud, slechte kwaliteit, uitroepteken



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
uitroepteken bij foto's! jaylebig iPhone algemeen 0 19-08-16 13:14
Uitroepteken bij Wi-Fi MarcP Wi-Fi 11 11-07-14 20:33
Bitesms uitroepteken mathphone Jailbreak apps en thema's 1 14-07-11 17:04
Tekstballon met uitroepteken RedBull Jailbreak apps en thema's 18 05-02-10 17:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:26.