iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Touchscreen reageert vaak niet meer na update ios 11.2 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/178986-touchscreen-reageert-vaak-niet-meer-na-update-ios-11-2-a.html)

Pulpattack 09-10-17 11:21

Touchscreen reageert vaak niet meer na update ios 11.2
 
De laatste dagen gebeurt het steeds vaker dat mijn touchscreen niet meer werkt van mijn iphone 6s. Als ik reboot deed ie t dan weer even, sinds vandaag werkt mijn touchscreen helemaal niet meer ook niet na een reboot. Dit is nadat ik geupdate heb naar ios 11.2.
Ik kan er niet veel over vinden, zijn er meer mensen die dit hebben na de update?

Guest-20180925190238 09-10-17 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pulpattack (Bericht 1036305)
Dit is nadat ik geupdate heb naar ios 11.2.

Het zal wel de iOS 11.0.2 update geweest zijn.

Citaat:

Ik kan er niet veel over vinden, zijn er meer mensen die dit hebben na de update?
Dit hardware probleem heeft niets te maken met de iOS 11.0.2 update. Daarom kan je er ook niets over vinden. Een scherm dat langzaam de geest geeft kan ontstaan na een regenbui maar niet na een iOS update.

Pulpattack 09-10-17 13:16

Mijn Iphone is niet gevallen en ook niet nat geworden. En het was een dag na de update dat dit probleem zich voor het eerst voordeed. Ik heb zojuist gevonden dat veel reparateurs nu ook tegen dit probleem aanlopen.

putnik 09-10-17 15:26

Heb ik ook een paar keer meegemaakt dat het scherm ineens niet reageert(blijft hangen)in een app.Moet dan app sluiten zodat het weer werkt

colliehome 09-10-17 15:46

Heb er ook last van met een 7 plus. Enkel op m'n werk en nooit thuis of onderweg. Mogelijks iets met de netwerken vermoed ik. Dus zeker wel van de update. Er is voldoende over te vinden maar geen fix. Enkel harde reboot.

raverke95 10-10-17 09:53

Niet bij stilgestaan, omdat ik dacht dat het aan de app zelf lag, maar inderdaad, hier komt het euvel ook voor.
iPhone 6s plus.
De app afsluiten (2x tikken op homebutton en dan wegswipen is de oplossing)

Guest-20180925190238 10-10-17 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door raverke95 (Bericht 1036344)
De app afsluiten (2x tikken op homebutton en dan wegswipen is de oplossing)

Dat is toch iets anders dan wat de TS (@Pulpattack) schreef:

Citaat:

Als ik reboot deed ie t dan weer even, sinds vandaag werkt mijn touchscreen helemaal niet meer ook niet na een reboot.

raverke95 10-10-17 10:21

effectief. lijkt me eerder hardwarematig...
In mijn geval werkt de desbetreffende app gewoon niet meer. Een andere app gebruiken gaat prima.
Dezelfde app weer openen geeft gelijke problemen; die bewuste app even sluiten en weer openen lost het op.

Starscreamer 10-10-17 10:37

Ik heb eenmalig gehad dat ik een app sluit en dat erna waar ik ook op drukte niks reageerde. Door een reset heb ik tot heden geen problemen meer gehad.

Pulpattack 10-10-17 20:39

Na twintig keer harde reset deed mijn iphone 6s het opeens weer. Maar nu dagje later weer hetzelfde probleem. Alle fysieke knoppen werken gewoon. Tja en zolang het scherm niet werkt kan ik ook geen backup terugzetten. Afwachten maar en hopen dat er snel een fix komt. In de winkel van tmobile hadden ze al verschillende mensen gehad met dezelfde klacht. Meestal hielp een aantal keren hard resetten.

Pulpattack 14-10-17 18:30

Hehe een update die het probleem oplost
 
Tja mijn iphone ligt nu ter reparatie, drie weken kwijt. En jawel apple komt met een update die dit specifieke probleem oplost. Schandalig dat ze in de toelichting bij deze update zeggen dat het aan schermreparaties ligt die niet zijn uitgevoerd met apple gecertificeerde schermen. ik heb een originele iphone 6s niet gejailbreaked en helemaal origineel. Hiermee maakt Apple duizenden gebruikers voor leugenaar uit en neemt niet de verantwoordelijkheid.

Guest-20180925190238 14-10-17 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pulpattack (Bericht 1036540)
Tja mijn iphone ligt nu ter reparatie, drie weken kwijt. En jawel apple komt met een update die dit specifieke probleem oplost.

Waarom wordt die iPhone gerepareerd als het probleem met een update (iOS 11.0.3?) opgelost wordt? :confused:

Pulpattack 14-10-17 21:18

Iphone touchscreen
 
Omdat ik de update niet kan draaien, omdat ik mijn beveligingscode niet kan intoetsen. Het scherm reageert niet. Ik hoop dat ze dat bij de reparatie wel kunnen.

Guest-20180925190238 15-10-17 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pulpattack (Bericht 1036545)
Omdat ik de update niet kan draaien, omdat ik mijn beveligingscode niet kan intoetsen. Het scherm reageert niet.

Duidelijk! Er is dus een hardware probleem dat kan opgelost worden met een software update. De software update, om het probleem op te lossen, kan men niet installeren omdat de hardware defect is. Een soort van "deadlock" dus. :confused:

Ben heel benieuwd hoe men dat gaat oplossen.

sirmike 15-10-17 16:31

Dit heeft absoluut met het besturingssysteem te maken.
Ook ik met een Iphone6 merk dat na de nieuwste updates het scherm continue bevriest. Zeker bij het openen van apps. Alles slaat vast. Je kan de apps niet meer sluiten. Het enige wat rest is een reset met homeknop en de zijknop tegelijkertijd ingedrukt houden. Dit moet ik zo'n 5x op een dag doen. Of ik nou Whatsapp, Facebook of het AD lees.

groofoo 16-10-17 15:54

Vandaag een probleem met mijn vriendin haar iPhone 8 plus.
iOS versie 11.0.2

iPhone is niet uit te zetten, power knop reageert niet op de lange indrukking.
iPhone reageert wel op de power knop voor sleep/wake.
Toegangs code is manueel in te typen via scherm.
Zodra deze unlocked is, reageerde de iPhone nergens meer op qua scherm aanraking.
Touch ID werkt wel gewoon.

Om de telefoon weer werkend te krijgen moest er een Reset uitgevoerd worden.
Op het moment maar even updaten naar iOS 11.0.3 en hopen dat het dan opgelost is.

groofoo 22-10-17 11:47

Na de update nog geen problemen weer gehad.
Alleen dat de parallax functie niet goed werkt (verminder beweging).
Deze werkt stoterig en doet een afbreuk aan de parallax effect.
Dit gebeurt zowel op mijn als mijn vriendin haar iPhone 8 plus.

Scooter 22-10-17 12:05

Blijkbaar toch meer mensen die er last van hebben !!

Guest-20180925190238 22-10-17 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scooter (Bericht 1036759)
Blijkbaar toch meer mensen die er last van hebben !!

Alleen met de iPhones 6s kan er een probleem zijn en alleen als er een namaak scherm gebruikt wordt. Dat is waarschijnlijk de reden waarom Apple iOS 10.3.3 terug beschikbaar gesteld heeft voor de iPhone 6s (en alleen voor de iPhone 6s). Hebt gij die problemen dan met uw iPhone 6s?

kokkie44 22-10-17 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 1036760)
Alleen met de iPhones 6s kan er een probleem zijn en alleen als er een namaak scherm gebruikt wordt.

Dat is niet waar wat jij nu zegt. Vanaf het begin heb ik op mijn iPhone 8 ook die problemen. Touchscreen werkt dan gewoon niet meer, reboot lost het op maar kan zomaar weer vastlopen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:02.