//

iPhone geeft geluid bij berichten ondanks mute

iPhone geeft geluid bij berichten ondanks mute discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het zou niet moeten kunnen maar ik krijg bij sommige (Message) een geluidsignaal terwijl de iPhone op Mute staat. En ook bij één WhatsApp-groep krijg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-10-17, 16:38
bmr bmr is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2017
Locatie: Leiden
Berichten: 5
Question iPhone geeft geluid bij berichten ondanks mute

Het zou niet moeten kunnen maar ik krijg bij sommige (Message) een geluidsignaal terwijl de iPhone op Mute staat. En ook bij één WhatsApp-groep krijg ik geluidjes als er een nieuwe post is.
En om het nog gekker te maken, als mijn iPhone niet actief is krijg ik die geluidsignalen op mijn Apple Watch terwijl die ook altijd op mute staat. Hopelijk is er iemand die er meer van snapt dan ik
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
geluid, iphone, message, mute, watch



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone geeft geen notificaties van berichten Pieteramsterdam iPhone algemeen 1 05-08-14 07:46
iPhone geeft gedeeltelijk geluid Dinkymans iPhone algemeen 1 09-12-13 16:57
iPhone geeft geen geluid bij apps dora95 iPhone algemeen 17 07-11-12 11:02
ondanks geluid aan, geen geluid op iPad2 bij games tsipori iPad Games 5 25-07-11 22:58
verzonden berichten blijven zichtbaar ondanks verwijdering i phone 4 hansdeur iPhone algemeen 0 20-12-10 20:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:38.