//

Iphone word niet herkend door pc/itunes.

Iphone word niet herkend door pc/itunes. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal ik heb een probleem, Het gaat om een iphone 5s 16GB die ik laatst wou updaten naar Ios11 maar sinds de update staat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-10-17, 22:01
Hamza020 Hamza020 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2017
Berichten: 1
Standaard Iphone word niet herkend door pc/itunes.

Hallo allemaal ik heb een probleem, Het gaat om een iphone 5s 16GB die ik laatst wou updaten naar Ios11 maar sinds de update staat hij in recovery mode dus ik kan er niks op. Als ik hem aansluit op de pc dan herkent de pc het toestel niet. Ik heb al van alles geprobeerd zoals DFU mode daar word hij ook niet herkent, andere laptop gebruiken, andere kabel gebruiken terwijl de pc wel mijn iphone 6s herkent. als ik naar apparaatbeheer ga staat die Iphone 5s er niet tussen dus ik kan de driver ook niet installeren. De Iphone laadt wel gewoon op via de stopcontact en via de USB port van mijn laptop.

Ik zie graag een reactie tegemoet .

Met Vriendelijke Groet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-10-17, 09:05
Richard123456 Richard123456 is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2015
Berichten: 11
Cool

  • Open itunes
  • Voorkeuren
  • Apparaten
  • Voorkom automatische synchronisatie uitgevinkt (bij de 5s)?

Ik weet niet zeker of dit het probleem tackelt, je kunt het allicht even checken.

Zie eventueel bijlage
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Schermafbeelding 2017-10-27 om 09.03.11.png‎ (52,0 KB, 7x gelezen)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3gs laat niet op en word niet herkend door itunes sandertamse iTunes 7 09-04-12 11:51
Iphone 4 Gaat niet aan en word ook niet herkend door itunes Iliass90 iTunes 2 12-08-11 02:07
iPhone: Iphone word niet herkend door itunes. GTFO Jailbreak 0 20-02-11 12:40
iphone 3g word niet herkend door itunes help? bastii iTunes 0 17-01-11 20:09
iPhone word niet meer herkend door USB / iTunes ? benquick Archief 37 28-12-07 14:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:04.