iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Accounts blijken geen mail binnen te halen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/17918-accounts-blijken-geen-mail-binnen-halen.html)

rsvh 01-08-08 14:48

Accounts blijken geen mail binnen te halen
 
Heb 2.0 en heb 4 mailaccounts. Deze mails blijken niet binnen te komen terwijl ik er zeker wel heb. Zelfs mijn yahoo account krijgt geen mail binnen. De allereerste keer kwamen er bij 2 van de 4 mailaccounts wel mails binnen maar daarna niets meer, verzenden blijkt ook niet te lukken. TErwijl alles zelfde ingesteld is als bij mijn vorige versie 1.4
Iemand een idee?

i-HKA 01-08-08 15:51

Sinds vandaag werkt bij mij ook de inkomende mail niet meer.
Zou er een netwerkstoring zijn?

Uitgaande mail is al een probleem vanaf het begin en ook nog niet opgelost.
Het blijft worstelen...

macfreaker 01-08-08 15:53

Via Wi-Fi of Edge/3G ?

rsvh 01-08-08 20:22

Wi-Fi , GPRS nog niet geprobeerd

via Edge krijg ik ook niets binnen

alles eruit gegooid en terug stap voor stap geprobeerd en nu werkt het allemaal wel, waarom? weet ik echt niet

Defrag 02-08-08 19:12

Oplossing mail probleem na updaten naar 2.0
 
Na het updaten naar 2.0 werkte mijn e-mail ook niet meer. Dit heb ik opgelost door via Boss Prefs onder de tab more 'Fix User Dir Permissions' te gebruiken.

rsvh 04-08-08 16:29

Dit is inderdaad de oplossing, ook bij mijn collega werkte het na dit te doen.

Dit heb ik opgelost door via Boss Prefs onder de tab more 'Fix User Dir Permissions' te gebruiken.

Bedankt

ovans 05-08-08 14:02

Dit werkte bij mij ook, thanks guys!

rsvh 06-08-08 12:31

Nu vandaag probeerde ik van mijn website een algemene smtp server in te stellen die ik gekregen heb en kan activeren met mijn account en paswoord en nu krijg ik op geen enkele plaats mail binnen dus terug hetzelfde probleem. Ga dadelijk alle mailaccounts er weer eens afgooien maar weet iemand hoe dit komt? De smtp server en poort en account en paswoord zijn zeker correct.

En hoe verwijder ik alle SMTP servers die reeds opgeslagen zijn? En hoe wijzig ik de hoofdserver in een andere? Gewoon backspace en een andere in de plaats zetten of ?

rsvh 06-08-08 12:52

Alles verwijdert en terug gezet en Bossprefs gedaan maar geen geluk meer, iemand een idee?

iScorpio 06-08-08 13:30

Het vreemde hier is dat ik met mijn 2G iPhone wel de UPC mail kan binnenhalen en te versturen, maar met mijn 3G (met dezelfde mail instellingen) lukt het niet om de mail binnen te halen of te versturen. Duik er nog even verder in.

Update: Foutje van mijn kant. Ik had nog aanstaan "gebruik SSL". Deze nu uitgezet en alles werkt naar behoren.

rsvh 07-08-08 17:59

werkt regelmatig nog heel slecht maar als ik dan reboot is het opgelost, iemand ook dit probleem en een idee voor de oplossing?

rsvh 08-08-08 16:56

niemand die een oorzaak of oplossing weet?

wukkkie 09-08-08 18:25

Ik heb iets vreemd ontdekt, ik heb 3 e-mail accounts, als ik bijvoorbeeld in de inbox van 1 van de account zit en dan op het home knopje druk om iets anders te doen, dan krijg ik geen nieuwe mailtjes binnen. Als ik terug gaat naar het scherm waar ik alle 3 de mail account zie en dan op het home knopje drukt, dan komen de nieuwe mailtjes wel weer binnen. Hoort dit zo???

PhresiF 10-08-08 13:01

ik heb mijn bestaande hotmail account ingesteld en een mailtje hier naar toe gestuurd, maar ik heb op dit account nog geen e-mail binnen gekregen.

gribbel 12-08-08 11:23

Ook bij mij werkt de email na de update niet meer (Heb een Ipod Touch en neit eens gejailbreakt ed.).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:35.