//

Welke kleur iPhone X?

Welke kleur iPhone X? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van plan om vrijdag de X te bestellen, maar ik heb de keuze van de kleur nog nooit zo moeilijk gevonden. Hiervoor had ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-10-17, 14:07
Mad_Wally Mad_Wally is offline
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 64
Standaard Welke kleur iPhone X?

Ik ben van plan om vrijdag de X te bestellen, maar ik heb de keuze van de kleur nog nooit zo moeilijk gevonden. Hiervoor had ik altijd space gray, vooral omdat ik de witte bezel aan de voorkant niet mooi en prettig vond.

Nu de kleine notch/bezel aan de voorkant bij beide varianten zwart is ligt de zaak heel anders. Ik vind de hoogglans rvs band van de witte mooi maar ook de grijze band van de space gray.

Waar ik vooral mee zit is de glazen achterzijde. De zilveren lijkt een beetje "vies" melkachtig wit en de space gray lijkt op sommige plaatjes mat en op andere plaatjes echt grijs in plaats van bijna zwart. Ik heb de "8" in handen gehad in space gray en toen vond ik de achterkant wel een mooie kleur. De zilveren heb ik nog niet in het echt gezien.

Wat vinden jullie de mooiste kleur en waarom?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-10-17, 15:13
kokkie44 kokkie44 is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 629
Standaard

Volgens mij is het helemaal niet belangrijk welke kleur IK mooi vind, maar gaat het bij jouw keuze om wat JIJ mooi vind.Of begrijp ik het weer niet?
  #3  
Oud 25-10-17, 15:33
Mad_Wally Mad_Wally is offline
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 64
Standaard

Kleur is natuurlijk een heel persoonlijk iets, dat neemt niet weg dat ik het interessant vind om te horen wie wat mooi vind en waarom.

Verder heb ik zoals gezegd de witte iphone 8 nog niet in het echt kunnen zien, dus weet ik niet hoe de kleur in de praktijk uitpakt. Ook weet ik niet hoe erg vingerafdrukken zichtbaar zijn en hoe kwetsbaar de blanke en de gecoate rvs band is.
  #4  
Oud 25-10-17, 15:38
papegaai01 papegaai01 is offline
• iOS 13.2.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 65
Standaard

Het is idd persoonlijk welke kleur je het mooiste vind. Ikzelf heb er 1 in zilver. Vind dat een mooie en je ziet vingerafdrukken niet
  #5  
Oud 27-10-17, 11:56
Mad_Wally Mad_Wally is offline
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 64
Standaard

Het is uiteindelijk de zilveren 64gb geworden. Ik was er vroeg bij met bestelling afgerond om 9.01 dus ik hoop een van de gelukkigen te zijn.
  #6  
Oud 28-10-17, 22:24
SXR SXR is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Groningen
Berichten: 20
Standaard

Ik heb ook Zilver 64gb. Beide zijn heel mooi, maar toch maar dat flashy wit genomen ����
Reageren

Labels
iphone x, kleuren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke kleur 5S of 5C ga jij kopen? ipeertje iPhone algemeen 13 17-09-13 08:13
Welke kleur 3G S gaan jullie halen? dylanspronck Koopinformatie Nederland 4 21-06-09 23:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:07.