//

Back-up maken iTunes zonder invoer toegangscode?

Back-up maken iTunes zonder invoer toegangscode? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vraag ... Geachte allen, Na dagen te hebben rond gezocht op internet over dit 'probleem' ben ik nog altijd niks wijzer. De meeste artikelen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-10-17, 20:34
iPhone7Itunes iPhone7Itunes is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2017
Berichten: 1
Standaard Back-up maken iTunes zonder invoer toegangscode?

Mijn vraag
...

Geachte allen,

Na dagen te hebben rond gezocht op internet over dit 'probleem' ben ik nog altijd niks wijzer. De meeste artikelen en forums komen uit 2014, niet erg recent dus.

Ik kam met het volgende probleem, mijn iPhone 7 is recent kapot gevallen. Compleet zwart scherm en van boven tot onder gebarsten (geeft geen signaal etc meer). Er staan een aantal zeer belangrijke gegevens op, waaronder foto's en andere data. Ik wil ontzettend graag hier een back-up van. Nu vraagt iTunes om mijn toegangscode in te voeren (zonder deze code word mijn telefoon niet herkend). Is hier een 'omweg' voor?! Ik zal niet de enige zijn met dit probleem..

Daarnaast een ontzettend vervelend detail, mijn homebutton is defect. Kabel naar moederbord is stuk. Assistive touch activeren (doormiddel van Siri) ook niet mogelijk omdat Siri uitgeschakeld staat...

Alvast ontzettend bedankt!

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Ik maak gebruik van een macbook.

Recent gedaan e.d:

Apple store gebeld, standaard procedure is dat de iPhone altijd word 'leeg' gehaald. Zij kunnen dus niks betekenen in deze.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen back-up kunnen maken via Itunes bootje97 iPhone algemeen 2 29-05-14 17:31
Back up maken zonder te herstellen Ibrahim70 iPhone algemeen 7 23-08-12 22:02
iPhone 1e gen.: iphone kan geen verbinding met itunes maken door toegangscode seyour Unlock 1 18-02-11 21:18
Wie helpt mij een back-up maken van mn Iphone zonder Itunes? Gootje78 iTunes 4 15-08-10 10:04
back up terugplaatsen met toegangscode lukt niet Van3 Archief 2 02-05-10 21:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:46.