//

twijfelgeval keuze iPhone

twijfelgeval keuze iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, de woensdag die geweest is heeft mijn iPhone 6 het begeven. Ik heb hem laten vallen en hij is wat gebogen en dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-10-17, 12:21
WeAllLoveApple WeAllLoveApple is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 11
Standaard twijfelgeval keuze iPhone

Beste forumleden,

de woensdag die geweest is heeft mijn iPhone 6 het begeven. Ik heb hem laten vallen en hij is wat gebogen en dus niet meer te maken..

Ik ben nu natuurlijk aan het kijken naar een andere en twijfel tussen 2 gevallen. De iPhone 7 32GB en de iPhone 8 64GB.

Het grote struikelblok is eigenlijk de prijs. De 7 is nog te koop voor €630 terwijl de 8 al direct €810 kost.

Ik vraag mij nu dus af wat het beste zou zijn..

Groeten!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-10-17, 12:27
020's schermafbeelding
020 020 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Almere
Berichten: 264
Standaard

Voordelen iPhone 8 (Plus):

* 'Glazen' ontwerp
* Draadloos opladen
* Iets verbeterde camera tegenover iPhone 7 (Plus)
* A11 Bionic-chip (Deze heeft vier energiezuinige kernen voor het normale werk, die 70 procent sneller zijn dan die van de A10 Fusion-chip. Er zitten ook twee kernen in voor zware taken, die 25 procent sneller zijn dan voorheen. De A11 Bionic bevat voor het eerst een grafische processor (GPU) die door Apple zelf is ontworpen. Dit maakt spectaculaire games mogelijk, ook met augmented reality)

Als dit je niet bevalt, of het is niet belangrijk voor je.. dan de iPhone 7 Plus. Ik heb zelf de iPhone 7 Plus, en het bevalt me nog steeds.
  #3  
Oud 27-10-17, 17:33
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Zou gewoon voor de 7 gaan. Prima telefoon enja glazen behuizing vind ik persoonlijk geen voordek tenzij je draadloos op wil laden maar dan ben je NOG veel meer geld kwijt haha.
  #4  
Oud 29-10-17, 00:26
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 020 Bekijk bericht
Voordelen iPhone 8 (Plus):

* 'Glazen' ontwerp
* Draadloos opladen
* Iets verbeterde camera tegenover iPhone 7 (Plus)
* A11 Bionic-chip (Deze heeft vier energiezuinige kernen voor het normale werk, die 70 procent sneller zijn dan die van de A10 Fusion-chip. Er zitten ook twee kernen in voor zware taken, die 25 procent sneller zijn dan voorheen. De A11 Bionic bevat voor het eerst een grafische processor (GPU) die door Apple zelf is ontworpen. Dit maakt spectaculaire games mogelijk, ook met augmented reality)

Als dit je niet bevalt, of het is niet belangrijk voor je.. dan de iPhone 7 Plus. Ik heb zelf de iPhone 7 Plus, en het bevalt me nog steeds.
Voordelen? Glazen ontwerp? Ja het is mooier maar wel nog breekbaarder dan de iPhone 7 dus geen voordeel.
Draadloos opladen; hangt van persoon tot persoon af, het is niet eens draadloos opladen wat mij betreft, ik heb het bij de S7 van samsung gehad, 1 keer gebruikt, lag nadien meteen de kast in. Liever met kabel in en dat ik ondertussen nog in de zetel kan gebruiken.
Camera is zeer lichtjes beter dusja, zoveel verschil zal je niet merken.
Als je echt een gamer bent op een iPhone dan is de 8 wel beter dan de 7 maar wie maar af en toe eens eentje speelt, iPhone 7 is voldoende.
  #5  
Oud 29-10-17, 10:56
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Ik koop al jaren nét niet het nieuwste toestel.
Dat is een stuk goedkoper en ik red me er prima mee.

Bij Apple weet je gewoon dat het járen meegaat en je loopt met een 7 echt niet hopeloos achter.

Net de iwatch series 2 aangeschaft, bijna een jaar oud!
Gelukkig klopt de tijd nog wel....
  #6  
Oud 29-10-17, 15:21
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MCNO Bekijk bericht
Gelukkig klopt de tijd nog wel....
Zelfs vandaag!

Nog niet zo lang geleden had Apple regelmatig moeite met overgaan op zomer-/wintertijd...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Keuze tussen beschermingsmanieren Iphone 5S dennissch iPhone algemeen 23 22-05-14 19:40
Sim Only keuze bel+web voor iphone 4 RicardoQuaresma KPN 5 18-01-12 14:43
Hulp nodig bij keuze iPhone 3Gs of... (!!!) kdorland iPhone algemeen 11 29-08-09 16:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:21.