//

iPhone 7 plus of iPhone 8 plus kopen

iPhone 7 plus of iPhone 8 plus kopen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb momenteel de iphone SE met 16 gb opslag, wat veel te weinig is. Ik ben al een tijdje aan het kijken voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-10-17, 11:00
selfcontrol selfcontrol is offline
• iOS 11.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2017
Berichten: 1
Red face iPhone 7 plus of iPhone 8 plus kopen

Hallo,

Ik heb momenteel de iphone SE met 16 gb opslag, wat veel te weinig is.
Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een nieuwe telefoon en wil eigenlijk
de iphone 7 plus 128gb of 8 plus 64gb kopen. Ik twijfel nu heel erg, want als ik de iphone 7 plus 128 gb koop, heb ik lekker veel opslag en hoef ik me daar geen zorgen meer om te maken. Maar de iphone 7 is natuurlijk wel al weer n ouder model en wat minder snel. Ook vind ik die portrait lighting op de 8 plus erg aantrekkelijk. Wel heeft de 8 plus natuurlijk 'maar' 64 gb. Mijn huidige telefoon met 16 gb opslag zat eigenlijk vanaf het begin al vrij vol en is dus écht te weinig. Ik gebruik veel social media, bewaar al mijn gesprekken op whatsapp en sla mijn liedjes op spotify op (véél liedjes). Verder wil ik ook graag mijn foto's niet te hoeven verwijderen (wat nu dus wel moet). Wat is verstandig? Ouder model met veel opslag, of nieuwste met op zich ook wel wat opslag maar wel minder?

Beide telefoons zijn trouwens van ongeveer dezelfde prijs, ik wil trouwens niet doorsparen tot de iphone x, moet heel mn telefoon namelijk betalen van mijn bijbaantje en vind 1159 euro voor een telefoon echt te duur. Ben trouwens ook echt gehecht aan de homeknop

Laatst gewijzigd door selfcontrol; 29-10-17 om 11:03. Reden: vergeten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-10-17, 11:42
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Welkom.

heb je de zoek functie al bekeken?
Reageren

Labels
apple, iphone, iphone 7, iphone 8, kopen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ? gemmelos Koopinformatie Nederland 15 13-05-08 16:07
Iphone kopen Minthe Archief 3 20-02-08 18:49
Iphone Kopen Vs !? Boy van Baal Archief 2 20-01-08 17:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:58.