//

iPhone X wachtrijen Apple Store

iPhone X wachtrijen Apple Store discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Er waren er vandaag in Brussel er met hopen. Voor mij heb ik zeker 5 toestellen zien vertrekken en achter mij in rij stonden nog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 08-11-17, 19:28
berndvp berndvp is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Malderen, België
Berichten: 130
Standaard

Er waren er vandaag in Brussel er met hopen. Voor mij heb ik zeker 5 toestellen zien vertrekken en achter mij in rij stonden nog 5 man....

Is eerder een hypeke creeëren...
__________________
Retina MacBook Pro 15" Mid 2012 (i7 2.6Ghz, 8GB DDR3 Ram, 512 GB SDD, GeForce 650M 1GB DDR3)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 08-11-17, 19:31
mzdavid mzdavid is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 46
Standaard

Ik was helemaal alleen in de wachtrij. Ze hebben mij meteen geholpen Ik was zeker op een half uurtje buiten. Heb meteen ook een screenprotector laten plakken en een nieuw hoesje gekocht.

ps: de dame vertelde mij wel dat er een probleem was opgetreden vanmorgen met de reserveringen. Ze hebben heel veel klachten gekregen over het feit dat het wieltje bleef draaien bij veel mensen. Sommige kregen een bevestiging omdat ze hadden proberen te reserveren, maar andere dan weer niet.
  #43  
Oud 09-11-17, 18:45
sont sont is offline
• iOS 11.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 147
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcmonster Bekijk bericht
Ik wil gewoon een iPhone ophalen in de winkel en dan de betaling die ik al heb gedaan via de webshop laten staan en de telefoon online annuleren zodat ik in de winkel niet hoef te betalen...

Lezen blijft moeilijk .
  #44  
Oud 09-11-17, 22:31
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door berndvp Bekijk bericht
Er waren er vandaag in Brussel er met hopen. Voor mij heb ik zeker 5 toestellen zien vertrekken en achter mij in rij stonden nog 5 man....

Is eerder een hypeke creeëren...
Haha niet echt.
Ik heb mijne gisteren gaan ophalen in Brussel, ondertussen een praatje gedaan met een medewerkster.

Ze zei dat er gisteren een kleine levering was (de dagen voorheen was het 0 in voorraad). De geleverde toestellen waren enkel voor reservering, niet voor losse verkoop. Ook waren enkele minuten na 6u 's morgens alle toestellen terug de deur uit.

Vandaag was de 64GB Space Grey heel eventjes beschikbaar, wellicht een toestel(len) dat gisteren niet opgehaald werd, en dus na enkele seconden was alles weer gereserveerd.

Wanneer ze nu nog eens een levering krijgen is een raadsel, de verkoopster zei dat het echt een probleem is. Ook bij andere resellers hier in de stad waar ik woon hebben ze totaal geen zicht/verwachting om hem snel in huis te hebben.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mzdavid Bekijk bericht
Ik was helemaal alleen in de wachtrij. Ze hebben mij meteen geholpen Ik was zeker op een half uurtje buiten. Heb meteen ook een screenprotector laten plakken en een nieuw hoesje gekocht.

ps: de dame vertelde mij wel dat er een probleem was opgetreden vanmorgen met de reserveringen. Ze hebben heel veel klachten gekregen over het feit dat het wieltje bleef draaien bij veel mensen. Sommige kregen een bevestiging omdat ze hadden proberen te reserveren, maar andere dan weer niet.
Ik had inderdaad ook dat wieltje draaien. Ik dacht dat ik er gene had, maar toen ik mijn mail checkte zag ik plots wel een reserveringsbevestiging. Pas als je die hebt ben je zeker van je toestel.
Het is ook niet gek dat dit misloopt, als je met 1000 mensen om 1 toestel strijdt bij wijze van spreken...
Ik vind het nog best goed via de site, want bvb bij Coolblue heb je "In voorraad" staan zelfs al 10 minuten nadat hij uitverkocht is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:57.