//

iPhone X - Mail melding verdwijnt te snel

iPhone X - Mail melding verdwijnt te snel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik heb een irritant probleem op de X. Als ik een nieuwe mail binnen krijg en ik pak de iPhone op dan verdwijnt de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-11-17, 19:57
langhert langhert is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 9
Standaard iPhone X - Mail melding verdwijnt te snel

Goedenavond,

Ik heb een irritant probleem op de X. Als ik een nieuwe mail binnen krijg en ik pak de iPhone op dan verdwijnt de melding zodra de iPhone ontgrendeld via Face ID. Ik kan de melding dan wel meteen weer zien als ik omhoog swipe naar het notification center, maar het is best irritant dat ik niet gewoon kan zien van wie ik een mail heb gehad.

Iemand anders deze issue? Ik heb het echt alleen bij mail. Andere notificaties blijven gewoon staan.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-12-17, 14:26
TheNotch TheNotch is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2017
Berichten: 4
Standaard

Beste Langhert,

Je hebt probleem vast al zelf opgelost... Zo niet, ik had exact zelfde probleem maar net opgelost via apple support. Zie link: https://support.apple.com/nl-nl/HT201925
  #3  
Oud 11-12-17, 15:15
langhert langhert is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 9
Standaard

En hoe heb je het opgelost dan? In het artikel staan helaas alleen maar dingen die ik al wist.

Voor de duidelijkheid: ik heb probleem alleen bij Exchange accounts en niet bij Gmail of iCloud.
  #4  
Oud 11-12-17, 18:27
TheNotch TheNotch is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2017
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door langhert Bekijk bericht
En hoe heb je het opgelost dan? In het artikel staan helaas alleen maar dingen die ik al wist.

Voor de duidelijkheid: ik heb probleem alleen bij Exchange accounts en niet bij Gmail of iCloud.
Beste Langhert, ik heb exact de stappen van Apple support doorlopen (dus naar berichtgeving, dan Voorvertoning op altijd zetten en dan in Mail duiken en daar alles op groen = aan zetten) en krijg nu ook mijn ziggo mail in vergendelscherm te zien. En heb “blijvend” aangevinkt dus bericht verdwijnt pas als ik het wis of eerst bekijk. En ik ben nogal 2 linkerhandig dus echt moeilijk is het IMHO niet......
  #5  
Oud 11-12-17, 18:45
langhert langhert is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 9
Standaard

Aha. Maar ik wil de voorvertoning niet op altijd. Ik wil de inhoud pas zien m’n telefoon ontgrendeld is via Face unlock. En dan verdwijnt hij direct.
  #6  
Oud 11-12-17, 21:09
TheNotch TheNotch is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2017
Berichten: 4
Standaard

Snap ‘m, muntje is gevallen🤓... Maar moet volgens mij ook kunnen, ik ga het iig proberen en post je m’n bevindingen! Gr

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 December 2017 om 20:16 ----------

Beste Langhert ik denk dat ik er ben: zojuist in optie Berichtgeving de Voorvertoning op (alleen bij) “Ontgrendeld” gezet. Daarvoor via pc aan mezelf mailtje gestuurd n daar kreeg ik Voorvertoning van, ná Ontgrendeling.... Dank voor je privacy tip en succes🖐🏼
  #7  
Oud 12-12-17, 23:25
langhert langhert is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 9
Standaard

Blij dat ik iemand heb kunnen helpen. Nu alleen mijn eigen probleem nog oplossen
  #8  
Oud 12-12-17, 23:37
TheNotch TheNotch is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2017
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door langhert Bekijk bericht
Blij dat ik iemand heb kunnen helpen. Nu alleen mijn eigen probleem nog oplossen
Hoever zit je af van Applestore ? Daar hebben ze de Geniusbar oid en de techneuten daar kunnen wellicht écht helpen🤷*♂️?
  #9  
Oud 14-12-17, 12:52
PdC PdC is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard

De truuk bij mij was om history uit te zetten in Settings/Notifications/Mail/<mailbox>/Show in History
  #10  
Oud 14-12-17, 12:55
langhert langhert is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 9
Standaard

Dat lost het probleem bij mij ook op, maar dat is wel een tijdelijke oplossing. Want dan ben ik weer verplicht om echt alle mailtjes vanaf mijn beginscherm te bekijken. Feit is dat het echt een bug is die nog steeds niet verholpen is toch?
  #11  
Oud 14-12-17, 12:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door langhert Bekijk bericht
Feit is dat het echt een bug is die nog steeds niet verholpen is toch?
Als jij er van overtuigd bent dat het echt een bug is dan moet je een bug report indienen:

https://www.apple.com/feedback/iphone.html

Als de bug bij Apple bekend is krijg je een "duplicate notification".
  #12  
Oud 16-12-17, 16:22
langhert langhert is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 9
Standaard

Yessss. Het is opgelost in de Public Beta 11.2.5! Nice!
Reageren

Labels
iphonex



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
E-Mail verdwijnt na verplaatsen. klaasmol iPad algemeen 0 17-03-17 20:22
mail verdwijnt na upgrade ios 9.3 inavanderklooster iPad algemeen 21 28-03-16 18:37
E-mail verdwijnt herman de vos iPad algemeen 14 29-07-15 09:46
Mail verdwijnt na lezen uit inbox Guest-201505121748 iPad algemeen 4 30-12-13 20:58
sms melding verdwijnt niet. ibommel iPhone algemeen 1 17-10-10 07:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:00.