//

iPhone AirPlay

iPhone AirPlay discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik hoop dat iemand mij kan helpen Ik heb in de auto AirPlay zitten en met mijn iPhone 6+ krijg ik hem niet werkend ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-11-17, 22:10
wim77 wim77 is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 21
Standaard iPhone AirPlay

Hallo
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Ik heb in de auto AirPlay zitten en met mijn iPhone 6+ krijg ik hem niet werkend
Als ik naar AirPlay ga dan zoekt hij naar een device maar kan niks vinden , Wi-Fi is wel gevonden en verbonden
Maar ga ik naar YouTube of Netflix en klik daar op mirror dan verstuurd hij alleen geluid en geen beeld
Ik heb alles al geprobeerd (denk ik) iPhone herinstalleerd , alle updates etc maar bij AirPlay sync blijft hij niet zichtbaar
Ik gebruik de laatste ios 11 met de laatste updates

Als ik mijn iPad air gebruik is er niks aan de hand en verbindt hij snel en kan ik mirror gebruiken
Dus het systeem werkt wel naar behoren maar op me iPhone krijg ik hem niet werkend


Sync is volgens mij beeld en geluid , daar kan hij niks vinden , hij blijft aangeven searching For Apple tv
Maar geluid speelt hij wel af als ik hem via YouTube of Netflix afspeel dus hij heeft wel verbinding

Heeft iemand nog ideeen ? Want ik zou het niet meer weten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
IOS 5 AirPlay met de iPhone 4 107552 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 3 02-03-12 13:54
Muziek: Airplay iPhone 3G ThomasJwz Muziek, foto & video 1 15-04-11 20:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:08.