//

Error 53 en error 11iTunes frustraties

Error 53 en error 11iTunes frustraties discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Jarenlang heb ik iTunes nooit gebruikt tot gisteren en wat was toch weer een hel. Het verhaal: Mijn vriendin heeft haar iPhone 5S op de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-11-17, 08:52
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard Error 53 en error 11iTunes frustraties

Jarenlang heb ik iTunes nooit gebruikt tot gisteren en wat was toch weer een hel.

Het verhaal:
Mijn vriendin heeft haar iPhone 5S op de grond laten vallen van nog geen 30cm hoogte op laminaat met bumpercase! Resultaat; de gehele scherm na de bliksem. Blijkbaar kan een iPhone 5S scherm niks hebben want dit is mij nog nooit overkomen met mijn 3, 4, 5 en 7Plus op laminaat van dezelfde hoogte.

Maar goed, mijn vriendin zat al op mijn roze refurbished iPhone 6S te azen toen ik hem net nieuw had. Nu sloot ik haar oude iPhone 5S aan om een backup te maken zodat ik alles kon overzetten op mijn iPhone 6S. En toen begon de ellende. Ik sloot mijn iPhone 6S (ging ondertussen mooi op PlayStation spelen) en keek terug op mijn laptop en kreeg error 53. Na onderzoek bleek dat het probleem kon zijn dat mijn refurbished toestel ooit een touch was vervangen. Leek me stug want het werkt prima. Maar door de huidige updates zou deze code niet meer voor kunnen komen
Zowel herstel als bijwerken werkte niet

iTunes geinstalleerd op een andere pc en toen kreeg ik een foutmelding 11

Uiteindelijk een andere lightning kabeltje gebruikt, op de 1e pc weer aangesloten en het werkte

Maar wat heb ik een paar uur frustratie gehad en updaten doe ik dus NOOIT weer met iTunes

Omdat ik zo lief was heb ik mijn werktelfoon opgeofferd en zit ik nu weer met mijn iPhone 4 opgesheept
__________________
iPhone 3 R.I.P., iPhone 4,iPad 4, iPhone 5, iPhone 5S, iPhone 6S, iPhone6S Plus, iPhone 7 Plus, iPhone 11 Pro
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-11-17, 09:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starscreamer Bekijk bericht
Uiteindelijk een andere lightning kabeltje gebruikt, op de 1e pc weer aangesloten en het werkte
Jou kennende zal dat andere Lightning kabeltje er wel een van de afhaal Chinees geweest zijn. Eentje van 0,45 € of nog minder. En dat is wat iTunes fout 11 ook "zegt".
  #3  
Oud 16-11-17, 09:35
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Jou kennende zal dat andere Lightning kabeltje er wel een van de afhaal Chinees geweest zijn. Eentje van 0,45 € of nog minder. En dat is wat iTunes fout 11 ook "zegt".
Ik koop veel chinees rotzooi
Maar dit kabeltje zat waarschijnlijk bij mijn refurbished iPhone.
Zekerweten doe ik het niet want ze zien er allemaal hetzelfde uit en ondertussen hebben we thuis al 4 originele kabeltjes bijelkaar gespaard en 1 neppe dus
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad: Error detecting device (lockdown error -5) IphoneIpodTouch Jailbreak 1 25-05-12 21:10
ATV Flash "Playback error" en "an error occurred loading this content Geert1976 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 3 03-01-12 00:25
Error 6 kabirq iPhone algemeen 0 11-10-10 11:42
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. Tim14ww Ontwikkelen voor iOS 5 09-05-09 17:21
Error ANTHIE Unlock [archief] 1 20-05-08 22:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:52.