iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone X heet iPhone 7 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/179600-iphone-x-heet-iphone-7-a.html)

Carel1 17-11-17 15:44

iPhone X heet iPhone 7
 
Als ik op de iPhone X bij "Instellingen" op mijn naam klik staat bij mijn apparaten "iPhone 7" en daaronder "Deze iPhone X". In iTunes staat de iPhone X ook als iPhone 7 64GB.
Iemand een idee?

Guest-20180925190238 17-11-17 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Carel1 (Bericht 1038001)
Iemand een idee?

De naam van een iPhone stel je in: Instellingen -> Algemeen -> Info -> Naam

Daar kan je alles ingeven wat je wil, ook "iPhone HuppelDePup". Deze naam wordt ook uit een backup overgenomen.

Carel1 17-11-17 17:13

Dank, ik heb de naam veranderd.

rsnhakan 18-11-17 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 1038002)
De naam van een iPhone stel je in: Instellingen -> Algemeen -> Info -> Naam

Daar kan je alles ingeven wat je wil, ook "iPhone HuppelDePup". Deze naam wordt ook uit een backup overgenomen.

Timosha, jij gebruikt de iPhone 8 als daily phone? :-) Zou ik mogen vragen waarom je niet voor de X hebt gekozen? En enig idee of de telefoon na twee jaar last gaat krijgen van burn in?

Guest-20180925190238 18-11-17 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rsnhakan (Bericht 1038018)
Zou ik mogen vragen waarom je niet voor de X hebt gekozen? En enig idee of de telefoon na twee jaar last gaat krijgen van burn in?

Ik gebruik de iPhone 8 nu dagelijks. Maar heb ook nog de SE (en een paar andere) om dingen te testen.

Ik denk dat de iPhone X niet erg geschikt is voor mij. Ik gebruik mijn "dagelijkse" iPhone ook te land en in de lucht. Soms heb ik dan dingen op mijn gezicht die niet gaan werken met Face ID. Touch ID is dat geval handiger. Maar geen paniek, mijn vrouw heeft een iPhone X gekocht en daar mag ik af en toe eens naar kijken.

Met de iPhone 8 heb ik dan toch de A11 Bionic processor met neurale netwerken. Zij het dan zonder Face ID.

Ik heb geen ervaring met OLED schermen. Ik weet dus ook niet of die schermen gaan inbranden.

rsnhakan 18-11-17 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 1038019)
Ik gebruik de iPhone 8 nu dagelijks. Maar heb ook nog de SE (en een paar andere) om dingen te testen.

Ik denk dat de iPhone X niet erg geschikt is voor mij. Ik gebruik mijn "dagelijkse" iPhone ook te land en in de lucht. Soms heb ik dan dingen op mijn gezicht die niet gaan werken met Face ID. Touch ID is dat geval handiger. Maar geen paniek, mijn vrouw heeft een iPhone X gekocht en daar mag ik af en toe eens naar kijken.

Met de iPhone 8 heb ik dan toch de A11 Bionic processor met neurale netwerken. Zij het dan zonder Face ID.

Ik heb geen ervaring met OLED schermen. Ik weet dus ook niet of die schermen gaan inbranden.

Dat is helder, bedankt voor je reactie! :-)

nickw 27-11-17 08:44

[QUOTE=timosha;1038019] Maar geen paniek, mijn vrouw heeft een iPhone X gekocht en daar mag ik af en toe eens naar kijken.

Haha top.
Timosha wat vind jij tot nu toe van de iPhone X?

Guest-20180925190238 27-11-17 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nickw (Bericht 1038292)
Timosha wat vind jij tot nu toe van de iPhone X?

Een fantastische supersnelle zakcomputer met heel veel potentieel en vooral nieuwe technologieën. :-)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:00.