//

kan backup niet terugzetten :(

kan backup niet terugzetten :( discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn zoon had een BETA versie draaien van iOs11. (iPhone 6Plus 64gb) wilde zijn iphone backuppen en eens opnieuw instellen om daarna dan de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-11-17, 14:21
joerivlasselaer joerivlasselaer is offline
• iOS 11.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2017
Berichten: 2
Thumbs down kan backup niet terugzetten :(

Hallo,

Mijn zoon had een BETA versie draaien van iOs11. (iPhone 6Plus 64gb)
wilde zijn iphone backuppen en eens opnieuw instellen om daarna dan de backup terug te zetten.
na wat problemen met de apple id (telefoonnummer gewijzigd) een week moeten wachten om verder te kunnen.

iTunes geeft nu elke keer de melding "iTunes kan de iPhone xxx niet herstellen omdat er zich een fout heeft voorgedaan tijdens het lezen van of schrijven naar de iPhne"
zie ook bijlage

alle foto's en al zijn contacten dus weg!
de apps is nog niet zo erg.
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft voor ons probleem.

alvast heel erg veel dank vanwege de zoon (en ook van mij aangezien hier nu een lang gezicht in huis rondloopt)
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Knipsel.JPG‎ (19,7 KB, 10x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-11-17, 15:13
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Tja staat nochtans overal duidelijk vermeld dat er een risico verbonden is aan het gebruik van Beta-versies .... en zoals wij zeggen: wie niet horen wil moet voelen ;-)
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
  #3  
Oud 18-11-17, 15:36
joerivlasselaer joerivlasselaer is offline
• iOS 11.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2017
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wvy Bekijk bericht
Tja staat nochtans overal duidelijk vermeld dat er een risico verbonden is aan het gebruik van Beta-versies .... en zoals wij zeggen: wie niet horen wil moet voelen ;-)
Bedankt voor je nuttige bijdrage! 🙄
  #4  
Oud 18-11-17, 23:33
kydvb kydvb is offline
• iOS 11.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2015
Berichten: 1
Standaard

Wie kan mij helpen? Ik heb een Iphone 6, 64 gb. Is helaas gewist doordat mijn zoon elke keer een verkeerde pincode invoerde (na 10x telefoon gewist). Mijn iphone was al geupdate naar de laatste versie van ios 11. Ik wil een backup terugzetten van een paar maanden terug, die is nog met ios 10. Alleen lukt dit niet! Alles al geprobeerd, telefoon hersteld, itunes heeft nieuwste versie, etc etc. Kan het zo zijn dat doordat de reservekopie nog met ios 10 is, deze niet kan worden teruggezet op mijn iphone met ios 11?
  #5  
Oud 19-11-17, 09:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kydvb Bekijk bericht
Kan het zo zijn dat doordat de reservekopie nog met ios 10 is, deze niet kan worden teruggezet op mijn iphone met ios 11?
Dat kan de reden niet zijn. Een backup gemaakt met iOS 10 kan men terugzetten op een toestel met iOS 11. Omgekeerd werkt het niet.
  #6  
Oud 26-11-17, 14:22
Femmevdk Femmevdk is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2017
Berichten: 1
Standaard

Ik krijg exact dezelfde melding. Uren met apple support gebeld al en nog steeds geen uitkomst. Ben op dit moment dus ook alles kwijt. Geen enkele reservekopie kan die terugzetten, bij Apple gooien ze het op te weinig schijfruimte, maar volgens mij krijg je dan een andere melding. Iemand al een oplossing?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Whatsapp backup terugzetten lukt niet Fleur90 iPhone Apps 1 28-10-14 00:07
backup terugzetten maar niet te vinden in itunes.. eyes iTunes 1 29-07-13 20:41
Kan backup niet terugzetten Drinkyoghurt iPhone algemeen 3 28-12-10 17:14
iPhone: Backup terugzetten na greenpois0n lukt niet michielvzz Jailbreak 2 12-10-10 23:25
backup terugzetten maar niet ios4 installeren Jennimal iTunes 0 23-07-10 09:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:21.