//

Gebroken scherm voor camera

Gebroken scherm voor camera discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi beste mensen, Dit is mijn eerste post op het forum en hoop dat dit bericht in de juiste subforum geplaatst is. Ik heb een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-11-17, 17:29
jurresalden jurresalden is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2017
Berichten: 1
Cool Gebroken scherm voor camera

Hoi beste mensen,

Dit is mijn eerste post op het forum en hoop dat dit bericht in de juiste subforum geplaatst is.
Ik heb een probleem met mijn iPhone SE, de bovenkant van het scherm is gebroken doordat er een gewichtsschijf op gevallen is en het glas rondom de camera is nog vrij intact. Echter is het glas recht boven de camera gebroken. Ik heb hierdoor mijn eigen filter over mijn camera.
Mijn vraag: Is het mogelijk om het stukje glas wat over mijn camera zit weg te halen en er zo mee blijven rondlopen? Als dat een optie is, wat is dan een mogelijkheid om het stuk glas weg te halen zonder dat ik de camera beschadig?

Alvast bedankt!
-Jurre.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-11-17, 11:40
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Haal het gebarsten stuk voor de camera weg en plaats zolang een glazen screenprotector op totdat je van plan bent om een nieuw scherm te plaatsen, zelf of laten doen ( ligt eraan of er nog garantie op je iPhone zit).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 6 camera lens glas gebroken fietstoeter iPhone algemeen 4 23-03-16 21:53
Iphone 6 camera lens / glas gebroken sanderh2 iPhone algemeen 3 23-03-16 18:47
Garantie op stof in camera na gebroken glas? Stijntjhe iPhone algemeen 4 17-04-13 18:29
iPhone 4S scherm gebroken (op zoek naar) orginele scherm! Achillias iPhone algemeen 22 06-11-12 10:26
iPhone 4S scherm gebroken (op zoek naar) orginele scherm! Achillias iPad algemeen 5 09-01-12 00:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:08.