//

Bewerkte foto's verdwenen

Bewerkte foto's verdwenen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Help, ik ben mijn bewerkte foto's helemaal kwijt geraakt. Dit ging eraan vooraf: vanmiddag mijn iphone5 in de thee laten vallen. Hij was meteen deels ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-12-17, 23:43
dogwalker dogwalker is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2017
Berichten: 1
Angry Bewerkte foto's verdwenen

Help, ik ben mijn bewerkte foto's helemaal kwijt geraakt.

Dit ging eraan vooraf: vanmiddag mijn iphone5 in de thee laten vallen. Hij was meteen deels stuk. Ik wilde snel nog wat foto's redden omdat ik tot dan toe mijn foto's niet in de cloud had vanwege privacy-issues. Dus ik selecteerde de meest recente die ik nog niet via de usb-kabel had overgezet en stuurde deze via airdrop naar mijn macbook air. Toen zag ik dat er een aantal niet mee was gekomen, dus probeerde het snel alsnog via icloud. (De batterij kon elk moment uitvallen en de tel laadde niet meer). Long story short, de bewerkte foto's zijn niet meegekomen (ik wist toen nog niet dat ze dat standaard niet doen), maar het gekke is dat de bewerkte foto's nu ook helemaal van de iphone zijn verdwenen. Ik kan ze nergens meer vinden! Iemand een idee? Alvast dank.
O ja, de telefoon is inmiddels helemaal uitgevallen en stuk, kan er niet meer in. Maar is er een kans dat de bewerkte foto's ergens verstopt rondzweven?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
foto's kwijt, icloud problemen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
foto's verdwenen.. hendriksjl iPhone algemeen 3 10-07-17 08:56
Foto: Foto's verdwenen na herstel xender Muziek, foto & video 0 24-02-14 14:59
Bewerkte foto's weigeren via connectionkit met sd kaart naar ipad2 te laden Suus66 iPad accessoires en onderdelen 3 27-06-11 18:36
'Plaatsen' in foto's verdwenen Olafski iPad algemeen 1 19-08-10 15:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:36.