iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Levering iPhone X (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/179840-levering-iphone-x.html)

wvy 04-12-17 15:15

Levering iPhone X
 
Hoi,

Eventjes aan de bel trekken want de Sint is op komst .. of ik zou toch willen dat ie op komst is :P

Ik heb een iPhone X Silver 256Gb in bestelling sedert 20 oktober. Leveringstermijn zou 1 - 2 weken zijn (bestelling bij Apple Store online)

Volgens de beschikbare informatie is deze nog niet verstuurd en zal ik hem ontvangen tussen 04/12 - 11/12 ... zouden ze alsnog vertraging oplopen want vandaag zijn we reeds 04/12 en de iPhone X is zelfs nog niet verzonden...

Zou Apple met de leveringstermijnen 'spelen' om alsnog zoveel mogelijk bestellingen voor Kerst binnen te halen?
(ik hoop nog steeds op de Sint ipv op de Kerstman :eek:)

Zijn er nog mensen die rond deze periode een iPhone X hebben besteld?

ergoboy 04-12-17 23:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wvy (Bericht 1038603)
Hoi,

Eventjes aan de bel trekken want de Sint is op komst .. of ik zou toch willen dat ie op komst is :P

Ik heb een iPhone X Silver 256Gb in bestelling sedert 20 oktober. Leveringstermijn zou 1 - 2 weken zijn (bestelling bij Apple Store online)

Volgens de beschikbare informatie is deze nog niet verstuurd en zal ik hem ontvangen tussen 04/12 - 11/12 ... zouden ze alsnog vertraging oplopen want vandaag zijn we reeds 04/12 en de iPhone X is zelfs nog niet verzonden...

Zou Apple met de leveringstermijnen 'spelen' om alsnog zoveel mogelijk bestellingen voor Kerst binnen te halen?
(ik hoop nog steeds op de Sint ipv op de Kerstman :eek:)

Zijn er nog mensen die rond deze periode een iPhone X hebben besteld?

Je hebd een IPhone 8 en je besteld een X ??🙄🙄

wvy 05-12-17 05:01

YEP, de iPhone 8 plus is mij te groot en heb de X eventjes kunnen gebruiken en bevalt mij beter .. dus de 8 Plus gaat de verkoop in :-)

wvy 06-12-17 08:37

Vandaag 06/12 en nog steeds staat mijn bestelling in status:

"Bestelling in behandeling - Levering 4 Dec - 11 Dec door Standaardlevering"

Gezien hij nog steeds niet is verzonden, weet er iemand hoelang het na verzending dan nog duurt voor hij geleverd wordt?

Vandaag woensdag en normaal zou hij er ten laatste maandag moeten zijn?
:confused:

PrittStift 06-12-17 12:50

Vind het vreemd met die leveringen hoor. Je hoort niets, geen reacties van mensen die hetzelfde ervaren, ondertussen zijn er veel mensen die aan het wachten zijn, maar er zijn ook gevallen van mensen die hem binnen 2 dagen in de pocket hebben. Dagelijks worden er aan de balie bij de Apple Store ook los verkocht, dus zonder reserveringen. Als je hem nu besteld via de site, heb je hem ook de 18e... dat is nog altijd sneller dan die 5 weken die jij nu aan het wachten bent... Vreemde manier, terwijl continue gezegd wordt dat je de volgende in wachtrij bent..

wvy 06-12-17 16:49

OK, we zijn alweer een stapje verder: "Verzending wordt voorbereid" .. daarna hebben we nog de status "verzonden" en dit hangt af van de locatie waarvan de iPhone verstuurd zal worden ...

ergoboy 07-12-17 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wvy (Bericht 1038621)
YEP, de iPhone 8 plus is mij te groot en heb de X eventjes kunnen gebruiken en bevalt mij beter .. dus de 8 Plus gaat de verkoop in :-)

Doen! Had ervoor ook een plus.nu de X .vind het voor mezelf heel handiger (broekzakken bv haha)

wvy 08-12-17 09:11

Ondertussen ligt hij netjes in de laadbak van DHL onderweg naar hier. De 8Plus heeft ook al een nieuwe eigenaar gevonden ... dus als alles meevalt dan zit de iPhone X tegen vanavond ook in de broekzak :-)

PrittStift 08-12-17 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wvy (Bericht 1038735)
Ondertussen ligt hij netjes in de laadbak van DHL onderweg naar hier. De 8Plus heeft ook al een nieuwe eigenaar gevonden ... dus als alles meevalt dan zit de iPhone X tegen vanavond ook in de broekzak :-)

Jij boft maar! 😃👍🏼

wvy 08-12-17 17:43

Ondertussen ontvangen, geïnstalleerd en WOW !! :-):-):-):-)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:11.