Bekende gezichten worden niet in Personen-album iPhone7 gezet. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De bibliotheek op mijn Iphone 7 wordt niet doorzocht om bekende gezichten bij elkaar te zetten in het Personen-album. Dit "probleem" heb ik sinds de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bekende gezichten worden niet in Personen-album iPhone7 gezet.
De bibliotheek op mijn Iphone 7 wordt niet doorzocht om bekende gezichten bij elkaar te zetten in het Personen-album. Dit "probleem" heb ik sinds de update naar IOS11. Iemand enig idee of, en hoe, ik dit "probleem" kan oplossen?
Mijn iPhone 7 draait op IOS11.2. Alvast dank voor de moeite. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier bij mij hetzelfde probleem.
Doorzoeken van foto’s gaat af en toe goed maar lijkt te blijven ‘hangen’ op 1 of 2 foto’s |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Op iPad aangeschafte apps worden niet meer automatisch in iTunes op de pc gezet | idegroot1 | iTunes | 3 | 16-10-13 20:35 |
Niet alle foto’s worden op me iPad2 gezet | jelmerbosma | iPad algemeen | 3 | 09-10-11 17:49 |
Video: Niet alle eigen video's worden op de iPhone gezet. | zdenek | Muziek, foto & video | 2 | 16-08-10 11:20 |
geluidicoon blijft in beeld staan en kan niet zachter gezet worden. | gon1234abcd | iPhone algemeen | 10 | 19-08-09 09:41 |
|
|