//

Face id niet meer beschikbaar op iPhone X

Face id niet meer beschikbaar op iPhone X discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds enkele dagen werkt Face id niet meer op mijn iPhone X, wanneer ik deze opnieuw probeer in te stellen krijg ik de melding ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-12-17, 12:28
blaugrana blaugrana is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Kalmthout
Berichten: 180
Stuur een bericht via MSN naar blaugrana
Standaard Face id niet meer beschikbaar op iPhone X

Hallo,

Sinds enkele dagen werkt Face id niet meer op mijn iPhone X, wanneer ik deze opnieuw probeer in te stellen krijg ik de melding 'Face id niet beschikbaar'. Heb ook de meeste recente software update...

Iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-12-17, 13:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blaugrana Bekijk bericht
...wanneer ik deze opnieuw probeer in te stellen krijg ik de melding 'Face id niet beschikbaar'.
Zulke melding geeft iOS als er een hardware probleem met de één of andere sensor (of radio). Toch maar eens laten nakijken door Apple België of een geautoriseerde Apple dealer.
  #3  
Oud 11-12-17, 13:19
blaugrana blaugrana is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Kalmthout
Berichten: 180
Stuur een bericht via MSN naar blaugrana
Standaard

Is toch wel toevallig begonnen rond dezelfde datum als hier https://be.hardware.info/nieuws/5437...s-112---update
  #4  
Oud 11-12-17, 13:35
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb zelf geen iPhone X maar mijn vrouw wel. Zij heeft dat probleem niet op haar iPhone X na de update naar iOS 11.2.

Als je denkt dat het probleem veroorzaakt wordt door iOS 11.2 moet je zeker contact opnemen met Apple. Succes gewenst.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 na meer dan 20 minuten na 9:00 nog niet beschikbaar danielsteman Koopinformatie Nederland 1 21-09-12 10:28
Is Tethering niet meer beschikbaar? Larst iPhone algemeen 2 17-09-12 22:12
email werkt niet meer na gebruik face time supersam iPhone algemeen 0 03-03-11 21:16
Fin my iPhone is volgens site niet meer beschikbaar. Macbookto iPhone algemeen 0 04-02-11 00:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:09.