iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Batterij IPhone X (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/179948-batterij-iphone-x.html)

CharlyApple 11-12-17 17:50

Batterij IPhone X
 
Dag iedereen,

Sinds eind vorige week ben ik in het bezit van een iPhone X. Ik kom over van een 7plus dus moest mij de eerste dagen wat aanpassen aan de grote. Nu de aanpassing voorbij is, ben ik blij met de aankoop. Het is eens iets nieuws!
Aan de mensen die twijfelen, gewoon doen! 🤪
Enig minpunt vind ik de batterij. Deze morgen rond 8h30 uitgehaald en nu nog 16% over... buiten wat bellen, gesms en beetje instagram, niet veel gebruikt. Is dit bij alle gebruikers zo? Op dat vlak was mijn plus toch beter.
Verder wacht ik op een mooi case met interne batterij. Tips of ervaringen zijn altijd welkom!

boeffie 22-12-17 05:29

Ik had de 7 plus ook en was erg tevreden over de accu
Ik heb een paar dagen de 8 plus gehad en ook die was erg goed
Ben nu toch maar voor de X gegaan maar de accu die iets groter dan van de 8 plus is , is iets sneller leeg
Eigenlijk zou deze zuiniger moeten zijn met het OLED scherm
Maar het kan natuurlijk ook in de laatste update zitten
Het is nog steeds niet slecht ik kom er wel de dag mee door
Een case met accu heb ik ook nog niet gevonden

iPhoneAlot 22-12-17 09:30

Een oled-schem is alleen energiezuiniger als er veel zwart in beeld is. Op maximumsterkte en veel heldere kleuren zal het verbruik hoger zijn. Ik heb zoveel mogelijk zwarte thema's en desondanks is de accuduur Een dag korter dan de 7 Plus die ik had.
Er zijn kennelijk meer factoren in het spel.

nickw 07-01-18 10:20

Ook sinds vrijdag in het bezit van een iPhone X! :)

Kom van een 8 plus en merk idd dat de batterij iets minder lang meegaat. Dit komt natuurlijk ook omdat ik de X constant in de handen heb :p

Vind dit niet storend hang me iPhone toch altijd s'avonds aan het stroom.

Guest-20180925190238 07-01-18 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nickw (Bericht 1039570)
Vind dit niet storend hang me iPhone toch altijd s'avonds aan het stroom.

Me iPhone aan het stroom? Als daar maar geen ongelukken van komen.

nickw 07-01-18 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 1039571)
Me iPhone aan het stroom? Als daar maar geen ongelukken van komen.


Tja het zorgt wel voor wat SPANNING 😜. Maar gaat tot nu toe steeds goed😂

Guest-20180925190238 07-01-18 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nickw (Bericht 1039578)
Tja het zorgt wel voor wat SPANNING 😜. Maar gaat tot nu toe steeds goed😂

Als het spanning goed is komt het wel in orde. :-)

DertKesh 11-01-18 09:23

Ik heb geen problemen met mijn iPhone X en batterij. Al moet ik er wel bij vermelden dat ik geen zware gebruiker ben. Wat ik wel doe is alles wat ik denk dat voor mij overbodig is om te gebruiken: uitschakelen.

Mobiele data gebruiken voor apps: .. onnodige apps uitzetten.

Dat je voor alles (automatisch) push notificaties krijgt: uitzetten voor bepaalde apps, handmatig checken kan ook (bijv. zakelijke mailbox, wil niet op dagen dat ik niet werk mail zien die ik toch even snel ga checken etc.)

Telefoon hoeft niet ingeschakeld te worden zodra ik 'm oppak (heb wel tik om activeren aanstaan, is handig om snel te zien of ik notificaties heb. bijv. als ik eventjes mijn mobiel op de tafel laat en naar de keuken of naar mijn kamer loop).

En zo zijn er nog meerdere instellingen die ik heb aangepast.
Al staan notificaties etc. voor instagram, twitter, facebook, messenger, whatsapp wel gewoon aan en ik gebruik die apps + safari volop.

Ben jij o.a. langs de instellingen geweest om alles wat niet door jou gebruikt wordt, wat standaard aanstaat (en batterij slurpt) uit te zetten?

Ik zeg niet dat dit de oplossing is maar mijn batterij kan makkelijk 2 dagen mee.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:34.