//

Mijn iPhone 6 herstart constant en laad niet op nal val

Mijn iPhone 6 herstart constant en laad niet op nal val discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanochtend heb ik voor de tweede keer mijn iPhone laten vallen, er zit een flinke scheur in de screen protector maar verder zijn er geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-12-17, 10:27
Wendy519 Wendy519 is offline
• iOS 11.2
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2017
Berichten: 5
Standaard Mijn iPhone 6 herstart constant en laad niet op nal val

Vanochtend heb ik voor de tweede keer mijn iPhone laten vallen, er zit een flinke scheur in de screen protector maar verder zijn er geen beschadigingen. Maar ineens was mijn batterij van 40% naar 4% gegaan, het laadtekentje staat ernaast maar er verandert niks. daarbij herstart hij ong. iedere twee minuten. soft reset heeft niet geholpen en ik heb een hard reset gedaan zonder het wissen van gegevens, niks helpt. ik ga zo nog een hard reset proberen om alles te verwijderen maar ik heb er een hard hoofd in. Kan het zijn dat er iets mis is met de batterij? En het softwareprobleem van iOS 11 (als dat nog relevant is) is het volgens mij ook niet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-12-17, 10:40
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wendy519 Bekijk bericht
Maar ineens was mijn batterij van 40% naar 4% gegaan, het laadtekentje staat ernaast maar er verandert niks. daarbij herstart hij ong. iedere twee minuten.
Constant herstarten kan ook betekenen dat de accu te diep ontladen of defect is. De bootspanning is dan te laag en het toestel blijft herstarten. Sluit de iPhone met de originele Lightning kabel aan de originele lader aan en laat het toestel een uur of twee laden.

Als de accu nog in orde is start de iPhone op als de bootspanning weer minimaal 3.7 V is. Start het ding niet op is de accu of een andere component zoals bv. de power management chip defect.
  #3  
Oud 22-12-17, 12:27
Wendy519 Wendy519 is offline
• iOS 11.2
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2017
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Constant herstarten kan ook betekenen dat de accu te diep ontladen of defect is. De bootspanning is dan te laag en het toestel blijft herstarten. Sluit de iPhone met de originele Lightning kabel aan de originele lader aan en laat het toestel een uur of twee laden.

Als de accu nog in orde is start de iPhone op als de bootspanning weer minimaal 3.7 V is. Start het ding niet op is de accu of een andere component zoals bv. de power management chip defect.
Hallo en bedankt voor je reactie! vrijwel direct toen hij aan de normale lader zat stopte hij met herstarten, na anderhalf uur bleef het percentage weliswaar op 3 % hangen. Toen ik hem net er opnieuw vanaf haalde om te verplaatsten begon hij vrijwel direct weer te herstarten, nu zit ie weer terug aan de lader en lijkt het weer gestopt te zijn, het percentage is van 1% naar 3% gesprongen en blijft weer hangen, kan het aan de batterij liggen?
Reageren

Labels
batterij, herstart, iphone 6, kapot



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn iPhone laad meestal niet op als hij in de oplader zit Lotteeee iPhone algemeen 1 08-07-13 09:30
Mijn iphone laad niet op met kabel, ipod wel.Iphone laad wel op met dock voor muziek Loveaddiicted iPhone algemeen 0 17-12-12 21:02
iPhone 3G: Iphone herstart constant naar DFU mode? pevi Unlock 3 28-12-08 21:39
iPhone herstart constant, geen IMEI nummer stijn- iPhone algemeen 1 08-09-08 19:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:14.