iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Niet storen modus maar wel bluetooth (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/180096-niet-storen-modus-maar-bluetooth.html)

JanG 22-12-17 14:08

Niet storen modus maar wel bluetooth
 
Ik gebruik mijn iPhone bij het sporten icm de Polar app voor het vastleggen van mijn hartslag (via bluetooth).

Als ik de iPhone echter op vliegtuigmodus of op niet storen zet wordt ook de Bluetooth uitgeschakeld.

Hoe kan ik deze aan laten en toch mijn iPhone op vliegtuigmodus / niet storen zetten?

XIII 22-12-17 18:45

Upgraden naar iOS 11?

JanG 22-12-17 21:50

Ik ga het aanpassen in mijn profiel, maar op m’n iPhone zelf krijg ik een beknopt forum-overzicht te zien waarbij deze functie ontbreekt. Blijkbaar moet ik dergelijke instellingen op een iPhone-forum op een pc veranderen (?).

XIII 23-12-17 13:57

Welke versie van iOS gebruik je nu dan?

JanG 23-12-17 13:58

De allernieuwste welke beschikbaar is voor m’n 6.

Mariche 23-12-17 14:47

Met de App kan je niet naar het Forum, maar Je kunt via Safari (of een andere browser) toch naar de site van iCulture
en daar je profiel aanpassen?
Zo moeilijk is dat niet.

JanG 23-12-17 15:13

Dat is ook precies wat ik zeg:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JanG (Bericht 1039171)
(...) maar op m’n iPhone zelf krijg ik een beknopt forum-overzicht te zien waarbij deze functie ontbreekt. Blijkbaar moet ik dergelijke instellingen op een iPhone-forum op een pc veranderen (?).

Met als toevoeging (het vraagteken) dat ik het opmerkelijk vind dat je een forum over Apple, iOS, iPhone, enz. niet volledig kan benaderen via deze apparaten.

peerenbooms 23-12-17 19:48

Correctie foute info bericht geskipped

Murcielaygo 28-12-17 15:02

Als ik mijn 6 plus op Vliegtuigmodus zet kan ik vervolgens Bluetooth alsnog weer aanzetten.
Zet ik Niet Storen aan dan blijft BT gewoon actief.


Maar Niet Storen en Vliegtuigmodus zijn twee totaal verschillende dingen: waarom wil je die gebruiken in de sportschool?

JanG 01-01-18 14:04

Omdat als ik les geef (met muziek vanaf mijn telefoon) ik niet wil dat oproepen, berichten of e-mails binnenkomen en zo de muziek stoppen.

En bluetooth wil ik dan juist wel gebruiken omdat mijn hartslagmeter daarmee communiceert met de app op mijn iPhone.

pennydehaan 02-01-18 00:32

Even over het benaderen van een desktop site met safari op je iPhone. Dat kan wel, de drukt op het delen icoon en in de grijze rij staat openen als desktop et voila!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 January 2018 om 00:33 ----------

Ik geef ook les en kan bevestigen dat niet storen aan kan staan samen met Bluetooth.

Guest-20180928213307 02-01-18 07:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pennydehaan (Bericht 1039425)
Even over het benaderen van een desktop site met safari op je iPhone. Dat kan wel, de drukt op het delen icoon en in de grijze rij staat openen als desktop et voila!

Of op je refresh blijven drukken kan ook.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:51.