iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Traaaaaaaagggg (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/18012-traaaaaaaagggg.html)

stijndg 02-08-08 17:08

Traaaaaaaagggg
 
Zoals de titel al zegt,

Ik heb hem van bij de release op 11 juli en om eerlijk te zijn begin ik eraan te twijfelen of het wel een algemeen probleem is. Ik ben niet te spreken over de laadtijden om zelfs gewoon maar mijn instellingen te openen. Als ik hierop tap duurt het toch soms 4 sec voor het instellingen scherm er ook effectief staat...

ipod scherm openen vrijwel direct (max 1 sec)

Sms scherm duurt ook soms vrij lang (met weinig sms historie, dus ik wis er vaak...)

Camera openen (van het moment dat ik tap tot ik effectief kan tappen om een foto te nemen) => 6sec

Is dit allemaal normaal of ben ik nu echt de enige met dit probleem? Heb al de search functie doorzocht op zoekterm traag en ook de topic met eerste ervaringen doorzocht maar niemand schijnt er last mee te hebben :confused:

Ik had ook een 1g 8Gb iPhone en voor zover ik het me kon herinneren was deze toch net iets sneller. Ik had verwacht dat FW 2.0 vooruitgang zou boeken niets is echter minder waar hier.

pwain 02-08-08 23:34

Het is een bekend probleem. Versie 2.0 heeft een serieuse vertraging bij sommige handelingen.

iPhone 3G Lag is intolerable! Video example : Product Reviews Net
iPhone 2.0 lag forever? - Mac Forums

stijndg 03-08-08 16:59

Feedback formulier invullen
 
Hey pwain,

Bedankt voor je snelle reply, heb ondertussen het traagheidsprobleem nog wat verder uitgespit en het is inderdaad een algemeen probleem.

Ik als belg vind het wel schandalig dat dit gewoon mogelijk is met een product dat al een voorganger had (leer uit de fouten) en waarvoor ik dan nog eens 525 euros heb mogen neerleggen...

Apple - iPhone - Feedback

Zij die ook last hebben van de traagheid van hun toestel kunnen alvast bovenstaand feedback formulier eens invullen. Veel kleine klachtjes maken 1 grote. Zo weet apple tenminste dat er mensen effectief niet mee gediend zijn!

pwain 03-08-08 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stijndg (Bericht 159459)
Ik als belg vind het wel schandalig dat dit gewoon mogelijk is met een product dat al een voorganger had (leer uit de fouten) en waarvoor ik dan nog eens 525 euros heb mogen neerleggen...

Tja ik ben ook een Belg (meer een Vlaming maar goed :D ) Ik denk dat andere mensen uit de andere nationaliteiten het ook wel een beetje schandalig vinden. Er is naar het schijnt wel beterschap op komst op 2.1.

irfan 15-08-08 00:34

Ik heb nu 6weken 2.0er op ben het zat nog nooit zoon traag telf gehad 1.4was veel beter op snelheid dan! Downgr dan maar weet nog niet hoe lol

Abu 15-08-08 00:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door irfan (Bericht 169388)
Ik heb nu 6weken 2.0er op ben het zat nog nooit zoon traag telf gehad 1.4was veel beter op snelheid dan! Downgr dan maar weet nog niet hoe lol

Of je upgrade naar 2.0.1, die is alweer iets sneller

jayjay 15-08-08 03:58

bij 2.0.1 is ook traag. :(

blik 27-08-08 12:29

Zijn hier nog verdere ervaringen in? Ik twijfel of ik de update zal doen naar 2.0.2.....

ButcherJF 27-08-08 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door blik (Bericht 178880)
Zijn hier nog verdere ervaringen in? Ik twijfel of ik de update zal doen naar 2.0.2.....

Wisselende ervaringen met die update(s). De één merkt een kleine verbetering, anderen (waaronder ikzelf) zien geen verschil.

Werkt je iPhone momenteel redelijk naar tevredenheid? Dan zou ik blijven zitten waar ik zit.

Weeg i.i.g. het risico van de update af tegen het eventuele voordeel en neem daarbij in je overwegingen mee dat er binnenkort (?):
- mogelijk nieuwe manieren zijn om te updaten
- mogelijk (weer) nieuwe updates beschikbaar komen.
Wees je bewust van het hoge geruchtengehalte van het vorenstaande ;)!

Enneh, volgens mij breng ik je hiermee nog meer aan het twijfelen :(?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:17.