//

Traaaaaaaagggg

Traaaaaaaagggg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals de titel al zegt, Ik heb hem van bij de release op 11 juli en om eerlijk te zijn begin ik eraan te twijfelen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-08-08, 18:08
stijndg stijndg is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 19
Unhappy Traaaaaaaagggg

Zoals de titel al zegt,

Ik heb hem van bij de release op 11 juli en om eerlijk te zijn begin ik eraan te twijfelen of het wel een algemeen probleem is. Ik ben niet te spreken over de laadtijden om zelfs gewoon maar mijn instellingen te openen. Als ik hierop tap duurt het toch soms 4 sec voor het instellingen scherm er ook effectief staat...

ipod scherm openen vrijwel direct (max 1 sec)

Sms scherm duurt ook soms vrij lang (met weinig sms historie, dus ik wis er vaak...)

Camera openen (van het moment dat ik tap tot ik effectief kan tappen om een foto te nemen) => 6sec

Is dit allemaal normaal of ben ik nu echt de enige met dit probleem? Heb al de search functie doorzocht op zoekterm traag en ook de topic met eerste ervaringen doorzocht maar niemand schijnt er last mee te hebben

Ik had ook een 1g 8Gb iPhone en voor zover ik het me kon herinneren was deze toch net iets sneller. Ik had verwacht dat FW 2.0 vooruitgang zou boeken niets is echter minder waar hier.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-08-08, 00:34
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

Het is een bekend probleem. Versie 2.0 heeft een serieuse vertraging bij sommige handelingen.

iPhone 3G Lag is intolerable! Video example : Product Reviews Net
iPhone 2.0 lag forever? - Mac Forums
  #3  
Oud 03-08-08, 17:59
stijndg stijndg is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 19
Angry Feedback formulier invullen

Hey pwain,

Bedankt voor je snelle reply, heb ondertussen het traagheidsprobleem nog wat verder uitgespit en het is inderdaad een algemeen probleem.

Ik als belg vind het wel schandalig dat dit gewoon mogelijk is met een product dat al een voorganger had (leer uit de fouten) en waarvoor ik dan nog eens 525 euros heb mogen neerleggen...

Apple - iPhone - Feedback

Zij die ook last hebben van de traagheid van hun toestel kunnen alvast bovenstaand feedback formulier eens invullen. Veel kleine klachtjes maken 1 grote. Zo weet apple tenminste dat er mensen effectief niet mee gediend zijn!
  #4  
Oud 03-08-08, 18:42
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stijndg Bekijk bericht
Ik als belg vind het wel schandalig dat dit gewoon mogelijk is met een product dat al een voorganger had (leer uit de fouten) en waarvoor ik dan nog eens 525 euros heb mogen neerleggen...
Tja ik ben ook een Belg (meer een Vlaming maar goed ) Ik denk dat andere mensen uit de andere nationaliteiten het ook wel een beetje schandalig vinden. Er is naar het schijnt wel beterschap op komst op 2.1.
  #5  
Oud 15-08-08, 01:34
irfan irfan is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: steenwijk
Berichten: 10
Standaard

Ik heb nu 6weken 2.0er op ben het zat nog nooit zoon traag telf gehad 1.4was veel beter op snelheid dan! Downgr dan maar weet nog niet hoe lol
  #6  
Oud 15-08-08, 01:39
Abu's schermafbeelding
Abu Abu is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 289
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door irfan Bekijk bericht
Ik heb nu 6weken 2.0er op ben het zat nog nooit zoon traag telf gehad 1.4was veel beter op snelheid dan! Downgr dan maar weet nog niet hoe lol
Of je upgrade naar 2.0.1, die is alweer iets sneller
  #7  
Oud 15-08-08, 04:58
jayjay jayjay is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 135
Standaard

bij 2.0.1 is ook traag.
  #8  
Oud 27-08-08, 13:29
blik blik is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 46
Standaard

Zijn hier nog verdere ervaringen in? Ik twijfel of ik de update zal doen naar 2.0.2.....
  #9  
Oud 27-08-08, 14:15
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blik Bekijk bericht
Zijn hier nog verdere ervaringen in? Ik twijfel of ik de update zal doen naar 2.0.2.....
Wisselende ervaringen met die update(s). De één merkt een kleine verbetering, anderen (waaronder ikzelf) zien geen verschil.

Werkt je iPhone momenteel redelijk naar tevredenheid? Dan zou ik blijven zitten waar ik zit.

Weeg i.i.g. het risico van de update af tegen het eventuele voordeel en neem daarbij in je overwegingen mee dat er binnenkort (?):
- mogelijk nieuwe manieren zijn om te updaten
- mogelijk (weer) nieuwe updates beschikbaar komen.
Wees je bewust van het hoge geruchtengehalte van het vorenstaande !

Enneh, volgens mij breng ik je hiermee nog meer aan het twijfelen ?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:12.