Moederbord iPhone defect. Hoe krijg ik mijn bestanden terug? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het moederbord van mijn iPhone is defect. Mijn telefoon gaat niet meer aan, reageert nergens meer op, laadt niet meer, en wordt niet herkent in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Moederbord iPhone defect. Hoe krijg ik mijn bestanden terug?
Het moederbord van mijn iPhone is defect. Mijn telefoon gaat niet meer aan, reageert nergens meer op, laadt niet meer, en wordt niet herkent in iTunes.
Is er alsnog een mogelijkheid om mijn foto’s en video’s terug te krijgen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als die iPhone niet opstart kan je er ook niets afhalen tenzij met peperdure forensische technologie. Als je een iTunes backup van die iPhone hebt gemaakt kan je foto's en filmkes uit de backup plukken met zoiets als iBackupBot.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Scherm Iphone kapot, hoe krijg ik mijn nummers terug? | Nina1994 | iPhone algemeen | 4 | 11-01-15 19:12 |
Moederbord defect | mikelvb | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 14-12-13 16:15 |
Hoe mijn Iphone activeren ? Ik krijg hem niet meer terug geactiveerd ?! | Davina | iPhone algemeen | 7 | 18-06-13 23:31 |
hoe krijg ik mijn games weer terug? | ipodhelpneed | Archief | 3 | 22-03-10 20:09 |
Hoe krijg ik mijn conaccten terug nu me iPhone stuk is | Rooie-Osdorp | Archief | 1 | 28-01-10 21:04 |
|
|