//

Probleem met stil functie op koptelefoon

Probleem met stil functie op koptelefoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Sinds enige tijd heb ik een probleem met de stil functie/knop. Normaal gesproken als ik gebeld werdt en mijn 6s stond op stil ging ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-01-18, 19:46
derpy67 derpy67 is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2018
Berichten: 1
Standaard Probleem met stil functie op koptelefoon

Hoi,

Sinds enige tijd heb ik een probleem met de stil functie/knop. Normaal gesproken als ik gebeld werdt en mijn 6s stond op stil ging mijn telefoon niet af ook niet als ik mijn beats by dre draadloze koptelefoon op had. Sinds de laatste tijd, mischien de nieuwe ios komen telefoon gesprekken gewoon door als ik gebeld wordt en mijn telefoon staat op stil. De ringtone gaat alleen af als ik mijn koptelefoon gekoppeld heb ondanks mijn knop op stil staat... zonder koptelefoon hoor ik geen ringtone. Hoe zorg ik ervoor dat inkomende gesprekken stil blijven als ik mijn koptelefoon gekoppeld heb?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem youtube & koptelefoon Juan-Paolo iPad algemeen 2 03-02-14 21:03
Stil knop probleem h4wkforever iPhone algemeen 0 20-07-10 20:07
Koptelefoon uitgang probleem durkadurrr iPhone algemeen 9 06-01-10 12:00
iPhone 3G iPod-functie in BMW 1-serie probleem dbreuning iPhone accessoires en onderdelen 1 25-07-09 11:55
stil j078 Archief 1 05-06-08 02:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:16.