//

iPhone 6S en IOS 11 update

iPhone 6S en IOS 11 update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb niet echt de gewoonte om bij het verschijnen van een nieuwe update deze onmiddellijk in men iPhone te laden, zeker niet als het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-01-18, 12:57
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard iPhone 6S en IOS 11 update

Ik heb niet echt de gewoonte om bij het verschijnen van een nieuwe update deze onmiddellijk in men iPhone te laden, zeker niet als het om een major update gaat. Echter blijf ik deze keer maar twijfelen om het uiteindelijk te doen. En dit vooral omdat ik hier en in andere forum regelmatig berichten zie verschijnen van gebruikers die melden dat hun batterij na de update plots veel sneller leeg loopt. En meestal zijn er dan bepaalde mensen die reageren dat zij geen problemen hebben. Wat ik me dan telkens afvraag, kan er nu bij bepaalde toestellen daadwerkelijk iets aan de hand zijn, of beelden die gebruikers (zoals sommigen zouden durven beweren) zich die problemen zogezegd alleen maar in?
En daarom zou ik graag hier eens willen vragen, weet er hier soms iemand of er al dan niet bepaalde batterij problemen kunnen optreden bij IOS 11 met bepaalde toestellen (batterijen), en indien ja kan men dit op de een of andere wijze op voorhand ontdekken. Want ja, tenzij ik het verkeerd heb is er (met zo lang te wachten natuurlijk) nu geen weg meer terug naar Ios 10, na de Ios 11 update.

Mvg, Vic
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-01-18, 14:37
Mariche Mariche is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2017
Berichten: 214
Standaard

Ik heb met mijn iPhone 6s (en iPad) nog vrij lang op iOS 10.3.3 gezeten.
Elke grote update kan nu eenmaal "gekke" dingen opleveren.
Uiteindelijk (na van alles lezen) toch maar overgestapt naar 11 en sinds gisteren naar 11.2.2.
Ik ontdek niets vreemds op mijn beide "Appeltjes".
Alles draait naar wens. Ook de batterij blijft het goed doen.
Waarom het bij de één probleemloos werkt en bij anderen niet; geen idee.

P.S.
Wat ik sinds iOS 11 wèl bijzonder irritant vind, is dat Apple de updates gaat pushen
en ze doodleuk alvast gedownload en wel klaarzet
Ik update via iTunes en nooit via de apparaten.
Blijf er dus gewoon vanaf.
Ik bepaal zelf wanneer ik update; niet Apple.
Elke keer gooide ik de gedownloade update dus weer weg.
  #3  
Oud 13-01-18, 08:29
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

ik kan hier wel weer mijn mening over updaten geven maar krijg dan weer veel commentaar denk ik
De meeste iphone s die ik heb gezien ( en ja heb er al heel wat gehad en gezien ) worden met een update er niet beter van
En van het meeste wat ik lees over ios 11 is dat niet allemaal zo positief
Op een 5s hoort naar mijn mening zeker geen ios 11
Op een 6 ook niet en ook niet op een 6s
  #4  
Oud 13-01-18, 09:10
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Batterij problemen worden na elke update gemeld, er staat hier of op Apple tips een stukje met uitleg hoe dat in zijn werk gaat.

Ik update ook niet 1,2 3 maar heb wel 11.2.0 er op.
Als jij nu nog op een versie 10 zit, zou ik even wachten met updaten....

Niet iedereen, maar ik ondervind bij een specifiek Bluetooth apparaat moeilijkheden, en daar is wél meer over te vinden.
Zo zal er ook vast wel iemand zijn die batterij problemen heeft.

Voor de rest loopt mijn IOS 11.2 als een zonnetje.

Maar als jij even niks mist, gewoon even(!) lekker laten staan.

Er is een categorie “anti updaters”.
Apple brengt updates ook uit om veiligheids lekken te dichten, niet alleen om functies aan te passen.
En updaten doe ik, op aanraden van Timosha en bevestigd door een Apple Care centre via iTunes.

Over beide kan je hier een board vol kliederen met meningen...
  #5  
Oud 13-01-18, 09:13
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MCNO Bekijk bericht
En updaten doe ik, op aanraden van Timosha en bevestigd door een Apple Care centre via iTunes.
Voor het overige is Timosha van mening dat prof. dr. mult. Albert Einstein een briljante wetenschapper en uitstekend mensenkenner was. Zijn uitspraken zijn nog steeds heel actueel.
  #6  
Oud 13-01-18, 09:26
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

ios 11 zit vol met beveiligings-lekken zeker op het gebied van icloud https://twitter.com/ibraniass/status...793473/photo/1 (dit maar even lezen ) dus dat verhaal gaat niet helemaal op dat ios 11 lekken dicht ...
En ik denk dat er best eens toegegeven mag worden dat ios 11 nou niet echt de beste ios is tot nu toe
Heel veel mensen met diversen problemen na een update naar ios 11
Internet staat er vol mee
  #7  
Oud 13-01-18, 09:41
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Thx, voor de reacties.
Dat van een update alleen via iTunes te doen heb ik van bij de aanschaf enkel zo nog maar gedaan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trimix Bekijk bericht
En van het meeste wat ik lees over ios 11 is dat niet allemaal zo positief
Op een 5s hoort naar mijn mening zeker geen ios 11
Op een 6 ook niet en ook niet op een 6s
Ik wil hier zeker geen zware discussies van pro en contra’s te weeg brengen, maar zijn daar volgens u technische redenen voor waarop u zich baseert (vooral wat mij betreft de 6 en 6s) of voor wat voor redenen vindt u dit?

Mvg, Vic
  #8  
Oud 13-01-18, 10:05
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

@Trimix, denk dat de problemen opgelost zijn...

Citaat:
Sorry, deze pagina bestaat niet!
  #9  
Oud 13-01-18, 10:06
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

ik wil hier zeker ook geen verhitte discussies op gang brengen
En mensen moet zelf weten of ze wel of niet updaten
Wat mij wel een beetje stoort is dat je niet zelf mag uitmaken welke ios je op de device zet
Je MOET altijd naar de laatste en ios 11 blijft ook maar zeuren over die updates
Zoals ik al zeg ik heb redelijk veel iphone s 5s 6 6s in mijn handen gehad en die lopen gewoon niet lekker op ios 11
Heel veel mensen klagen over problemen na een update en dat hun iphone s trager worden
Voor mij persoonlijk heeft een update eigenlijk nog nooit wat positiefs gebracht
Zoals ik al zeg wat mensen met hun apparaten doen moeten ze zelf weten maar ga niet achteraf klagen dat je problemen hebt door een update
  #10  
Oud 13-01-18, 10:17
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Trimix, ik snap enerzijds je gedachte wel, maar vanaf dag 1 hóef je niks te updaten, tenzij je dat anders instelt.

Jij ziet een specifieke groep met klachten, ja logisch jij repareert die dingen dus er zullen geen mensen bij jou komen die zeggen; “goh, Trimix, wat loopt mijn iPhoontje lekker”.
  #11  
Oud 13-01-18, 10:42
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Wat ik ook vervelend aan die updates vind, dat is dat het uitvoeren van zo een update, zeker als je de update niet onmiddellijk hebt gedaan, zo een zwart / wit keuze is, ik bedoel maar eenmaal je nu bijvoorbeeld Ios 11 op je iPhone zet kun je niet meer terug naar je vorige versie, waar je bijvoorbeeld geen problemen mee had en eigenlijk tevreden over was.
  #12  
Oud 13-01-18, 14:40
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Omdat mijn 6S Plus zonder problemen draait laat ik hem op IOS 9.3,
  #13  
Oud 13-01-18, 16:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door faire4u Bekijk bericht
Omdat mijn 6S Plus zonder problemen draait laat ik hem op IOS 9.3,
En met iOS 9.0, 9.0.1, 9.0.2, 9.1, 9.2, 9.2.1 en 9.3.0 had je dan weer wel problemen? Anders had je de upgrade naar iOS 9.3.1 toch niet gedaan?
  #14  
Oud 13-01-18, 17:05
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Sorry, (je bent wel goed waker en oplettend) staat verkeer in mijn profiel , dat moet 9.3 zijn. De iPhone zo gekocht en zo gelaten.
  #15  
Oud 13-01-18, 18:02
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Ben ik zeker een uitzondering met een goed werkende 11.2.2 versie op een iPhone 6s. Heb ik even geluk.
  #16  
Oud 13-01-18, 22:40
TMG1961 TMG1961 is offline
• iOS 13.2.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2017
Berichten: 68
Standaard

Ik heb ook geen problemen met 11.2.2 op mijn 6s
  #17  
Oud 14-01-18, 08:51
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Ik heb ook niets dan geen problemen met updates. Ik overweeg dan ook niet om niet preventief te updaten naar 11.2.7.
Discussies over updates? Ik heb de cursus "trekken aan een dood paard" niet afgemaakt.
__________________
Privacy? Ik heb niets te verbergen, maar dat gaat niemand wat aan!
  #18  
Oud 14-01-18, 17:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

iOS 11 is een geoptimaliseerd 64-bits besturingssysteem. Ik zou heel graag eens één enkel technisch argument zien waarom iOS 11 niet goed zou werken op een A7, A8 en A9 64-bits SoC. Één onderbouwd argument is voldoende.

"Het internet staat er vol van" beschouw ik niet als een argument maar als infantiel gebazel.
  #19  
Oud 14-01-18, 20:25
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

ik kan er zo al 1 geven in ios 11 zit een ernstig lek ten aanzien van de icloud beveiliging
Als mensen Two-Step Verification aan hebben staan en de iphone gaat verloren kan iemand heel simpel door middel van 2 maal de verkeerde code in te voeren de icloud beveiliging omzeilen
Dit word de icloud bug genoemd
Twitter stond er vol mee

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 January 2018 om 20:29 ----------

hier nog wel een paar meer : iOS 11 problems: how to fix them | TechRadar

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 January 2018 om 20:33 ----------

zoals ik al eerder aangaf is ios 11 zeker niet de beste ios zeker in het begin met heel veel problemen met internetverbinding batterij problemen bluetooth problemen
  #20  
Oud 14-01-18, 20:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zal mijn kiekens maar gaan eten geven. Een onderbouwde reactie zouden weer eens paarlen voor de zwijnen zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 5 software update error 6 - update log toegevoegd MrK iPhone algemeen 0 29-08-16 22:56
iPhone: update iPhone 3G naar 4.1 zonder modemfw update??? hockeyboer Jailbreak 1 30-09-10 17:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:46.