//

Iphone 6S Batterijproblemen, zelfs na vervangen accu en alles resetten

Iphone 6S Batterijproblemen, zelfs na vervangen accu en alles resetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een iPhone 6S 64g, en sinds afgelopen zomer problemen met de batterij. In het begin viel het wel mee, maar na verloop ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-01-18, 15:28
elko elko is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jan 2018
Berichten: 1
Lightbulb Iphone 6S Batterijproblemen, zelfs na vervangen accu en alles resetten

Hoi,

Ik heb een iPhone 6S 64g, en sinds afgelopen zomer problemen met de batterij. In het begin viel het wel mee, maar na verloop van tijd was mijn accu voor 12u al helemaal leeg terwijl hij ochtends van de lader kwam. Accu opnieuw gekalibreerd met tips van Iculture, dit hielp tijdelijk. Dit nog een aantal keer gedaan, na verloop van tijd de iPhone helemaal gereset en opnieuw geïnstalleerd zonder de iCloud backup te gebruiken. Dit hielp weer tijdelijk, bij de 2e X hielp dit zo goed als niet meer. Sinds kort de Accu vervangen, dit hielp iets. Nu dacht ik van ok, dan nog één keer alles terugzetten en opnieuw installeren zonder de iCloud backup te gebruiken en daarna de accu kalibreren. Dit heeft een klein beetje geholpen maar heb nog steeds geen normale accuduur.

Gemiddeld nu ongeveer 5a 6u standby tijd bij 1,5 uur gebruik.

Moet hierbij toevoegen dat ik in deze 1,5 uur een klein beetje muziek luister, surf, wat doe op twitter en fb, en compleet geen games meer speel. Background app refresh bij bijna alle apps uit en notificaties ook minimaal. Voorheen kon er makkelijk een uur gegamed worden en dan nog genoeg batterij over voor de rest van de dag bij voor mij normaal gebruik.

Vandaar mijn vraag, heeft iemand hier nog tips om dit probleem te verhelpen.

Mvg Elko
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-01-18, 15:40
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Ik denk dat er een ic op je Logic defect is, waardoor je batterij van je iPhone zo snel leeg raakt en een nieuwe batterij dit probleem niet heeft verholpen. Reparatie/vervangen van dat ic kost rond de €75,-
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 6S blijft koptelefoon zien zelfs na vervangen van dock JanNederlof iPhone accessoires en onderdelen 3 02-01-18 09:59
accu iphone 5s vervangen henkie73 iPhone accessoires en onderdelen 4 09-02-16 10:07
HELP, iphone 5 blijft crashen, zelfs na harde reset en alles opnieuw is ingesteld francis491 iPhone algemeen 2 29-12-13 09:56
iPhone 4S batterijproblemen, accu. maarteun iPhone algemeen 1 11-11-12 14:27
iPhone 3G touchscreen werkt niet zelfs na 2X vervangen JanR iPhone algemeen 4 11-10-10 22:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:42.