//

Ik wil oude bestanden terugzetten via Time Machine

Ik wil oude bestanden terugzetten via Time Machine discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Mijn MacBook kon geen verbinding meer maken met het internet, terwijl hij wel verbonden was met het Wi-Fi. Na heel veel geprobeerd te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-02-18, 16:51
noyui noyui is offline
• iOS 11.2
• 3.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2018
Berichten: 1
Standaard Ik wil oude bestanden terugzetten via Time Machine

Beste mensen,

Mijn MacBook kon geen verbinding meer maken met het internet, terwijl hij wel verbonden was met het Wi-Fi. Na heel veel geprobeerd te hebben, besloot ik dat de enige oplossing een nieuwe installatie zou zijn. Dit is gebeurd, en ik zag dat de laatste reservekopie op 2 februari gemaakt was. Dit vond ik prima, en besloot daarom ook door te gaan.

Nu dacht ik via de time machine weer oude bestanden terug te zetten, alleen deze geeft nu alleen bestanden vanaf 'vandaag' weer, dus niet de oude bestanden. Ik ben in staat om via de migratie-assistent de oude reservekopie erop zetten. Ik heb alleen bepaalde documenten nodig, maar via dia migratie-assistent duurt het letterlijk 7 uur en die tijd heb ik niet (+ misschien neem ik het oude probleem mee terwijl nu alles weer goed functioneert). Is het niet mogelijk om via de time machine weer bij de oude bestanden te komen?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem Time Machine LouMac Desktop-applicaties 0 05-01-18 06:28
Mac OS X: Time machine Lancia Desktop-applicaties 3 04-05-14 20:37
Time Machine Destiny Chat en geruchten 5 26-05-08 23:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:45.