//

iPhone 5S volledig loskoppelen en wissen

iPhone 5S volledig loskoppelen en wissen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Men zoon heeft een tijdje terug een iPhone 8 gekocht en wil nu zijn oudere 5S aan iemand schenken. Aangezien hij de nieuwe 8 al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-02-18, 16:59
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard iPhone 5S volledig loskoppelen en wissen

Men zoon heeft een tijdje terug een iPhone 8 gekocht en wil nu zijn oudere 5S aan iemand schenken. Aangezien hij de nieuwe 8 al in gebruik heeft zijn dus nu beide toestellen zowel aan zijn Apple-ID en iCloud gekoppeld.
Ik weet dat hierover al heel wat vragen geweest zijn, maar graag wou ik toch nog even voor alle zekerheid vragen welke volgens jullie de beste manier is om die iPhone 5S volledig te ontkoppelen van zijn Apple-ID en iCloud (zonder dat natuurlijk zijn nieuwe 8 ook ontkoppeld word) en te wissen opdat deze door iemand anders zonder problemen zou kunnen gebruikt worden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-02-18, 17:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vic55 Bekijk bericht
Ik weet dat hierover al heel wat vragen geweest zijn...
En uiteraard ook tientallen antwoorden op al die vragen. Zoals dit antwoord bijvoorbeeld:

https://www.appletips.nl/een-iphone-...-voor-verkoop/
  #3  
Oud 12-02-18, 17:26
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Thx voor de snelle reactie.
Ik had deze pagina oa. ook gevonden, maar omdat ik nogal wat verschillende manieren om zoiets te doen ben tegen gekomen wou ik hier toch nog even informeren welke volgens u de meest adequate werkwijze is om dit te doen. Nu ja er zijn natuurlijk ook veel wegen om naar Rome te gaan,
  #4  
Oud 12-02-18, 17:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vic55 Bekijk bericht
Ik had deze pagina oa. ook gevonden, maar omdat ik nogal wat verschillende manieren om zoiets te doen ben tegen gekomen wou ik hier toch nog even informeren welke volgens u de meest adequate werkwijze is om dit te doen.
Als je verder niets te doen hebt kan je alle bekende methodes eens uitproberen. Neem dan de methode die het beste bij u past. Succes verder.
  #5  
Oud 14-02-18, 15:00
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
En uiteraard ook tientallen antwoorden op al die vragen. Zoals dit antwoord bijvoorbeeld:

https://www.appletips.nl/een-iphone-...-voor-verkoop/
Nog een klein vraagje, in deze handleiding wordt nergens vermeld dat men dient uit te loggen uit iTunes & Appstore. Is dat dan niet nodig, of heb ik niet goed gelezen?
  #6  
Oud 21-02-18, 20:39
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

gewoon overal uitloggen en je icloud en bij de appstore , daarna kun je gewoon via instellingen alles wissen en iphone terug zetten naar fabrieks instellingen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone volledig wissen terug naar fabrieksinstellingen. Urbanfoto iPhone algemeen 4 15-08-13 14:06
iMessage tussen iPhone en iPad loskoppelen iPeppel iPhone algemeen 3 20-02-13 21:47
iPhone: iPhone 4S volledig wissen hoelang duurt dat? atx2212 Jailbreak 4 04-07-12 18:02
Wat is de beste manier om iPhone volledig te wissen Panaracer iPhone algemeen 7 05-08-10 20:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:17.