//

IPhone kapot door Indiaas bericht

IPhone kapot door Indiaas bericht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Er is dus zo' n nieuw bericht waardoor je hele IPhone kan crashen. Nu heeft iemand die dus heel grappig al gisterochtend in een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-02-18, 22:19
Jimmy0 Jimmy0 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2018
Berichten: 2
Standaard IPhone kapot door Indiaas bericht

Hallo,

Er is dus zo' n nieuw bericht waardoor je hele IPhone kan crashen. Nu heeft iemand die dus heel grappig al gisterochtend in een groepsapp gestuurd en nogsteeds krijg ik mijn mobiel niet aan de praat. Ik kan heb alleen uit en aanzetten en niks aanklikken want dan komt er een zwart scherm met laadsymbool.

Nu zeiden ze bij Amac dat mijn enige optie is een beta versie van ios eroverheen te zetten. Alleen als ik mijn iphone koppel aan mijn laptop kan ik niet op 'veilig' drukken omdat hij op het lockscreen blijft hangen en ik daar niks kan aanklikken want dan valt hij alweer uit. Ze zeiden dat het ook zonder kabel en vanuit Itunes kon maar heb dus geen idee hoe. Want voor veel dingen in Itunes moet je ook verfifiëren met een code die naar je apparaat word gestuurd die ik dus niet kan lezen...

Iemand tips?
Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-02-18, 22:30
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

In DFU gooien en iOS 11.2.6 installeren via iTunes...

Is net uitgebracht om de bug te killen...
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
  #3  
Oud 20-02-18, 11:20
Jimmy0 Jimmy0 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2018
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wally© Bekijk bericht
In DFU gooien en iOS 11.2.6 installeren via iTunes...

Is net uitgebracht om de bug te killen...
Ik ben hier nogal slecht in maar oké ik heb hem nu in die DFU alleen hoe download ik die nieuwe versie erop want het enige wat ik zie is 'ITunes is bezig met het downloaden..als het erop staat update ie het automatisch' maar er gebeurt dus niks/
  #4  
Oud 20-02-18, 18:58
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

als het met itunes niet wil lukken probeer dan eens 3 u tools ( is gratis software )

3uTools | iOS jailbreak & flash tool

wellicht makkelijker om te gebruiken

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 February 2018 om 19:01 ----------

How to Fix iPhone Crash Bug by Installing iOS 11.2.6 on 3uTools? - 3uTools
  #5  
Oud 20-02-18, 19:12
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Het IPSW bestand (dat iOS bevat) is (afhankelijk van je toestel) vaak groter dan 2GB dus het kan even duren als je internetverbinding langzaam is. Rechts bovenin in iTunes kun je zien wat de voortgang van het downloadproces is.

Een andere mogelijkheid is wellicht dat iemand in die groepsapp normale tekst verstuurd waardoor die Telugu tekst niet meteen zichtbaar is en je iPhone wel gewoon normaal opstart. Maar ik weet niet zeker of dit helpt. Een hard reset kan helpen, als je een SE hebt door je home knop en aan/uit knop voor 10 seconden tegelijk ingedrukt te houden.

Op de website van Apple staat beschreven hoe je, je iPhone naar fabrieksinstellingen kunt herstellen: https://support.apple.com/nl-nl/HT201252 (LET OP, als je geen reservekopie hebt ben je (afhankelijk van welke gegevens je hebt opgeslagen) veel gegevens kwijt). DFU voor als je helemaal geen toegang meer hebt tot je toestel: https://www.iculture.nl/tips/dfu-mod...n-iphone-ipad/
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone kapot geslagen door vriend Naz iPhone algemeen 23 20-04-13 02:30
iPod 4G kapot door waterschade? Arichibi iPhone algemeen 3 19-09-12 18:00
iPhone kapot door kou? rawbin iPhone algemeen 1 11-02-12 21:29
Iphone 4 kapot door de reparatie... Trinity88 iPhone algemeen 2 09-09-11 10:02
MCA Autolader voor iPhone en iPod kapot door de kou?? Solari Koopinformatie Nederland 0 15-01-10 10:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:39.