//

Draadloos laden sinds iOS 11.2.6 problematisch

Draadloos laden sinds iOS 11.2.6 problematisch discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hebben meer mensen het probleem dat sinds iOS 11.2.6 het draadloos laden problematisch is? Als ik de iPhone op de lader (goedkope uitvoering) leg, dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-02-18, 16:32
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard Draadloos laden sinds iOS 11.2.6 problematisch

Hebben meer mensen het probleem dat sinds iOS 11.2.6 het draadloos laden problematisch is?

Als ik de iPhone op de lader (goedkope uitvoering) leg, dan lijkt hij even te gaan laden. Maar zodra het scherm op zwart gaat, springt deze binnen enkele seconden weer op aan en zo elke keer hetzelfde: uit, aan, uit, aan. Dit heb ik op meerdere (goedkope) laders en volgens mij niet in mijn auto, waar ik een andere (goedkope) lader heb geplaatst (ik moet dat even nakijken, want ik heb daar het scherm altijd "aan" ivm Flitsmeister ).

Kan het zijn dat er nu ook een check is ingebouwd om te zien of er wel een Apple-certified device wordt gebruikt? Of denk ik nu te ver?

Google helpt me nog niet echt, en herstarten heeft het probleem niet opgelost. Feit is wel dat het sinds de laatste iOS update is.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-02-18, 08:51
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Hier geen probleem met iPhone X en Belkin oplader
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
  #3  
Oud 28-02-18, 12:42
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Ik merk wel een verschil. Na de update moet ik iPhone nauwkeuriger plaatsen voordat het laden start. Voorheen maakte dat niet uit.
__________________
Privacy? Ik heb niets te verbergen, maar dat gaat niemand wat aan!
  #4  
Oud 01-03-18, 10:52
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Ik heb een iPhone 8 (iOS 11.2.6) en een Belkin draadloze lader. Ik merk geen verschil. Werkt goed.
__________________
Het goede gedeelte van mijn hersenen werkt slecht. Het slechte gedeelte van mijn hersenen werkt goed.
  #5  
Oud 03-03-18, 13:53
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Het kan goed zijn dat de meest simpele draadloze laders nu ineens niet meer werken. In de auto werkt het nog wel. Ik heb een wat duurdere draadloze lader besteld, ik verwacht dat het daarmee opgelost zal zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mobiele data problematisch sinds update naar Ios6 en Ios 6.0.1 4S1981 iPhone algemeen 6 05-11-12 13:36
Fun! Sinds ik mijn Ipad2 heb hoef ik mijn Iphone nog maar 1x per 4 dagen op te laden MaozeDong iPad algemeen 8 04-08-11 19:56
Accu 3GS problematisch beckytje86 iPhone algemeen 8 08-09-09 09:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:20.