Fw 2.0 update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoiii een vraagje ik heb een Iphone 8gb (1e versie) wat geweldig werkt. Nu heb ik paar dagen terug een update gedaan naar fw 2.0 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fw 2.0 update
hoiii
een vraagje ik heb een Iphone 8gb (1e versie) wat geweldig werkt. Nu heb ik paar dagen terug een update gedaan naar fw 2.0 Nu krijg ik naast mijn service provider ook een label te zien met erin 3G. Wil dat zeggen dat ie nu ook 3G is. Ik moet zeggen ik mertk geen verschillen met de huidige iphone modellen en die van mij 1e generatie... wat is nu precies het verschil. alleen maar dat het internet sneller is? verder is die identiek |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hmmm, je eerste generatie iphone beschikt heus niet over 3G na een software update.
3G is immers een hardware verandering. Dus je zit nog steeds op GPRS/EDGE Was het een custom firmware of gewoon via iTunes? |
|
||||
|
||||
Ik denk de 3G custom Kan je ook vertellen wat je baseband nummer is
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
waar vind ik dat nummer?
|
|
||||
|
||||
instellingen -> algemeen -> info
versie en modemfirmware. |
|
|||
|
|||
versie: 2.0 (5A347)
Model: MA712LL |
|
||||
|
||||
Nu nog het nummer van de modemfirmware?
|
|
|||
|
|||
modemFirmware : 04.05.04_G
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: firmware 4.2.1 update zonder baseband update (tut) | sth313 | Unlock | 10 | 21-03-11 18:53 |
iPhone: update iPhone 3G naar 4.1 zonder modemfw update??? | hockeyboer | Jailbreak | 1 | 30-09-10 18:23 |
iPhone 1e gen.: Carrier Update / Aanbieder update | f1aap | Unlock | 40 | 22-09-08 10:28 |
|
|